اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

تبعیت از ولی فقیه افتخار بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز گفت: امروز تبعیت از ولی فقیه از افتخارات بسیج است و حضور پرشور جوانان بسیجی در رزمایش «محمد رسول‌الله» نیز نمونه‌ای از ولایت‌پذیری بسیجیان است.

تبعیت از ولی فقیه افتخار بسیج است

حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز در حاشیه رزمایش «محمد رسول‌الله (ص)» در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس از شهرستان البرز استان قزوین به این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع در دو روز با هدف انسجام نیروهای بسیجی و مردمی و آمادگی آنان در مقابله با هرگونه خطرات و تهدیدهای احتمالی دشمن علیه کشور برگزار شده است.

وی در خصوص دلیل نام‌گذاری این رزمایش با عنوان «محمد رسول الله (ص)» عنوان کرد: در پی اهانت اخیر صهیونیست به پیامبر بزرگ اسلام، این رزمایش با نام ایشان مزین گشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز افزود: چنین اقدام وقیحانه نسبت به پیامبر اعظم (ص) سبب خیر شده و بسیاری را به سوی راه و سیره ایشان سوق داده و هر روز بیشتر و بهتر از روزهای گذشته، نام پیامبر بزرگوار اسلام با تبلیغات گسترده‌ای در میان مسلمانان و حتی در میان غربی‌ها جاری می‌شود.

مصائبی با بیان اینکه رزمایش «محمد رسول‌الله (ص)» در قالب برنامه‌های رزمی و فرهنگی است، اظهار کرد: در این رزمایش، ضمن حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیجی و ارتقای توان رزمی آنان، برنامه‌های فرهنگی بسیاری نیز دنبال می‌شود.

پیگیری مسائل فرهنگی و عقیدتی موجب افزایش بصیرت است

وی ادامه داد: اقامه نمازهای جماعت، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و احکام، قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز حضور روحانیون در این رزمایش را چشم‌گیر دانست و ابراز کرد: روحانیون معزز در این رزمایش با حضور در کلاس‌ها و چادرهای استقرار نیروها، در جمع بسیجیان حاضر می‌شوند و با بحث و گفت‌و‌گو پیرامون مسائل عقیدتی و فرهنگی به شبهات دینی و اعتقادی آنان پاسخ داده و در تقویت فرهنگ دینی آنان کمک شایانی می‌کنند.

مصائبی تأکید کرد: پیگیری مسائل فرهنگی در این رزمایش موجب افزایش بینش و بصیرت بسیجیان رزمنده خواهد شد.

وی آشنا کردن نسل جوان با سیره شهدا را یکی از برترین اهداف و فعالیت‌های فرهنگی این رزمایش معرفی و تصریح کرد: با نصب تصاویر و بخش‌هایی از وصایای شهدا در محل استقرار نیروهای بسیجی و میدان‌های عبور و مرور نیروها سعی شده است تا بسیجیان حاضر در رزمایش با سیره عملی شهدای انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند و از آن در زندگی خود بهره بگیرند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز اذعان کرد: با وجود محدود کردن فراخوان شرکت در رزمایش، حضور بسیجیان از اقشار مختلف استان بسیار چشم‌گیر بوده و این امر نشان دهنده این است که بسیجیان با نشاط فراوان در این رزمایش حضور پیدا کرده‌اند و دارای روحیاتی همچون شهامت، ایثارگری، شهادت‌طلبی و میهن‌پرستی هستند.

مصائبی ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار و اصناف مختلف در این رزمایش حضور دارند و این مهم نشان دهنده این است که روحیه بسیجی همان طور که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، امروز با توسعه بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری و تبعیت بسیجیان از مقام معظم رهبری از دلایل مهم حضور آنان در این رزمایش است، ابراز کرد: ولایت‌مداری بسیجیان موجب شده تا آنان با حضور در رزمایش، اقتدار و آمادگی خود را افزایش دهند.

مصائبی در پایان بسیجیان را مدافع ارزش‌ها معرفی و خاطرنشان کرد: امروز افتخار بسیجیان این است که تابع ولی فقیه زمان خویش هستند و سعی دارند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول