اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد

وجود 10 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های مشارکتی اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل از وجود 10 هزار عنوان کتاب در هر یک از کتابخانه‌های مشارکتی شهرستان اردبیل خبر داد.

وجود 10 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های مشارکتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار منیر ظهر امروز در بازدید از کتابخانه‌های مشارکتی اردبیل اظهار داشت: ما از ابتدای سال جاری و با هدف افزایش ارتقای سطح مطالعه، نسبت به تامین و تجهیز کتابخانه‌ها در شهرستان اردبیل اقدام کردیم به طوری که هم اینک در هر کتابخانه مشارکتی این شهرستان 10 هزار عنوان کتاب موجود است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل ادامه داد: هشت باب کتابخانه مشارکتی این شهرستان به‌طور چشمگیری پیشرفت خدماتی پیدا کرده‌اند و به امکانات و امور کتابخانه‌ای ساماندهی و مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه این کتابخانه‌ها به نرم‌افزارهای «پیام مشرق» و «نمایه» تجهیز شده‌اند،‌ افزود: این اداره کوشیده است تا نیروی انسانی آموزش‌دیده و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌های مشارکتی اردبیل را تامین کند.

این مسئول بیان داشت: نیروهای آموزش‌دهنده اداره کل کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل در مدت 14 روز به مسئولان و کتابداران این کتابخانه‌ها آموزش‌هایی را درباره استانداردهای کتابخانه‌ها و کتابداران، چیدمان‌ها و شاخص‌های کتابخانه‌ای ارائه می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل بیان کرد: این شهرستان هشت باب کتابخانه مشارکتی در فرهنگسراها، مسجد اعظم اردبیل، حوزه علمیه برادران، مجتمع دایره‌المعارف و زندان‌های جوانان و نوجوانان و بزرگسالان دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته جهانی کودک تمام کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل به بخش مجزای کودک مجهز و افتتاح شدند.

منیر تصریح کرد: این مکان‌های فرهنگی از کتاب‌های ویژه گروه سنی کودکان و سرگرمی‌های آموزشی بهره‌ می‌برند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول