اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

اعزام 3000 دانش‌آموز جیرفتی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای آذر ماه سال جاری 3 هزار دانش‌آموز جیرفتی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

اعزام  3000 دانش‌آموز جیرفتی به راهیان نور

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 3 هزار دانش‌آموز مقطع دبیرستان شهرستان جیرفت از ابتدای آذرماه سال جاری در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی هفت مدرسه قرآنی در شهرستان جیرفت بیان داشت: شهرستان جیرفت گام‌های بلندی در زمینه آموزش قرآن برداشته است و همچنین 130 امام جماعت در مدارس نماز را در اول وقت برگزار می‌کنند.

علیدادی با اشاره به موقیت‌های دانش‌آموزان جیرفتی در کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی در بخش‌های فرهنگی و علمی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان برتر جیرفتی تجلیل می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از توزیع کتاب آیات خاص و صور خاص قرآن کریم در بین مربیان قرآنی طرح تدبر قرآن کریم در مدارس جیرفت خبر داد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول