اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بیله‌سوار:

کتابخانه مرکزی بیله‌سوار پروژه مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات احداث کتابخانه مرکزی بیله‌سوار به سرعت در حال انجام است و قرار است برای این پروژه از محل پروژه‌های مهر ماندگار اعتباری ویژه تزریق شود.

کتابخانه مرکزی بیله‌سوار پروژه مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در نخستین روز هفته کتاب و کتاب‌خوانی در نشست با اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: شهرستان بیله‌سوار جز چهار شهر استان اردبیل است که در آن کتابخانه مرکزی در حال احداث است و ما در قالب پروژه مهر ماندگار سعی داریم برای تکمیل این پروژه اعتبار مورد نیاز را تأمین و تزریق کنیم.

وی از اختصاص 480 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:‌ این مبلغ برای تجهیز کتابخانه مرکزی، روستایی و سیار بیله‌سوار در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بخشی از نیازمندی روستاییان را به حوزه کتاب فراهم کنیم.

زیبانژاد با قدردانی از فعالیت اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهاد کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار در کسب موفقیت‌های متعدد خاطر نشان کرد: امیدواریم با تکمیل کتابخانه مرکزی مهم‌ترین مشکل کتابخانه‌های این شهرستان که نبود ساختمانی مجزا است، برطرف شده و با بهره برداری از این ساختمان یک مجموعه درخور و شایسته را برای این امر در نظر بگیریم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و ورود یار مهربان به عرصه زندگی اجتماعی مردم را خاطر نشان کرد و ادامه داد: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی زمانی می‌تواند توسعه حقیقی پیدا کند که زیرساخت‌های لازم تقویت شده و برای یک مطالعه مطلوب فراهم آید.

12 هزار نفر در خلخال عضو فعال کتابخانه‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان خلخال نیز مراسم بزرگداشت هفته کتاب برگزار شد و مسئول کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اضافه کرد: در هشت باب کتابخانه عمومی خلخال 90 هزار نسخه کتاب وجود دارد.

خدابخش برسان بیان کرد: ما در سال‌های اخیر سعی کردیم تا کیفیت ارایه خدمات به علاقمندان کتاب را تقویت کنیم به طوریکه در این شهرستان بیش از هشت باب کتابخانه در مناطق شهری و روستایی آماده ارایه خدمات به علاقمندان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی از صدور کارت عضویت کتابخانه برای 12 هزار نفر خبر داد و یادآور شد: در یک سال گذشته بیش از 190 هزار نسخه کتاب به اعضا امانت داده شده است و حدود 250 هزار نفر مراجعه به کتابخانه‌های عمومی را شاهد بودیم.

برسان فعالیت خیرین حوزه کتابخانه را یادآور شد و گفت: به همت خیرین کتابخانه امیرالمؤمنین در خلخال در حال احداث است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول