اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

استکبارستیزی ویژگی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب اسلامی را مردمی و اسلامی عنوان کرد و گفت: استکبارستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

استکبارستیزی ویژگی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده دهه مبارک فجر گیلان اظهار کرد: مردان و زنان در شکل‌گیری انقلاب نقش داشتند و حضور بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌توان انکار کرد.

وی اسلام را ویژگی بارز انقلاب توصیف کرد و افزود: مردم ایران به دین، مکتب و مذهب اسلام پایبند هستند و مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

اشجری با تاکید بر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: مردم وقتی ظلم را دیدند، خروشیدند و جمهوری اسلامی ایران اکنون در تمام نقاط جهان اثرگذار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: اگر در برنامه‌ها مردمی و اسلامی بودن و همچنین ظلم‌ستیزی لحاظ شود و مردم در صحنه حضور داشته باشند، انقلاب باقی می‌ماند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها در خردادماه سال آینده اشاره کرد و گفت: مردم ایران در مناسبت‌های انقلاب وارد صحنه می‌شوند و نشستن بانوان در گوشه خانه‌ها سخن غلطی است.

اشجری با بیان اینکه زینب (س) پیام‌رسان قیام کربلا است، خاطرنشان کرد: اگر حماسه کربلا را دارای دو نیمه بدانیم، نیمه نخست را امام حسین (ع) انجام داد و نیمه دوم را زینب (س) به سرانجام رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد: بیش از 10 آیه در قرآن درباره حجاب است و بانوان با حفظ حجاب می‌توانند در موقعیت‌های مختلف اجتماعی ظاهر شوند.

وی در پایان خواستار فعال شدن سازمان‌های مردم‌نهاد در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: در آستانه سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و از تمام ظرفیت‌ها باید برای باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه مبارک فجر استفاده شود.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول