اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال:

کنترل بازار اجناس خارجی با اجرای طرح شبنم شتاب گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال از شتاب گرفتن کنترل بازار و اجناس خارجی با اجرای طرح شبنم در این شهرستان خبر داد.

کنترل بازار اجناس خارجی با اجرای طرح شبنم شتاب گرفت

بقیة‌الله بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اجرای موفق طرح شبنم در بازار سبب کاهش قاچاق کالا شده و علاوه بر آن به ارتقای جایگاه کالا و محصولات داخلی انجامیده است.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال به عنوان مجری طرح شبنم است، خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون شاهد رضایت‌مندی مردم در شناخت کالاهای سالم و اطمینان برای خرید آنان بودیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال تصریح کرد: همکاری و تعامل مردم می‌تواند در ادامه اجرای طرح اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان را یاری کند.

بابایی اظهار داشت: در شهرستان خلخال هم‌اکنون این طرح در حال خوداظهاری قرار داشته و عمده قاچاق در حوزه گوشی‌های تلفن‌های همراه بوده که با اجرای این طرح این حوزه نیز ساماندهی خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: کالاهایی که مشمول اجرای این طرح هستند عمدتا تولید مشابه داخلی دارند و این امر در کنترل واردات و کمک به تولید و توانمندی داخلی تولیدکنندگان کمک خواهد کرد.

بابایی اضافه کرد: شهروندان و مصرف‌کنندگان برای اطمینان از کالاهای خریداری شده می‌توانند با ارسال کد 16 رقمی مندرج به شماره پیامک 3000392 از آخرین وضعیت این کالا اطلاع حاصل پیدا کرده و در ادامه خرید خود را انجام دهند.

وی گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به پایش بازار و نظارت ادامه می‌دهند و طی 9 ماهه سال جاری از 19 هزار و 615 فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده تعداد 558 پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را 555 میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست؛ تا با تعامل در تنظیم بازار این اداره را یاری نمایند.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول