اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تاکید کرد

ضرورت تبیین شخصیت پیامبر (ص) به جهانیان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام با بی‌شرمی به ساحت مقدس پیامبر (ص) اهانت می‌کنند، معرفی و تبیین شخصیت ایشان به جهانیان امری ضروری است.

ضرورت تبیین شخصیت پیامبر (ص) به جهانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد رضا منشوری در جلسه تشکیل کمیته مراسم دهه فجر این شهرستان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) الگو و سرمشقی برای تمام جهان بشریت است که الگو قرار دادن ایشان موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) رسول رافت، مهربانی و آزادگی است، افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام با بی‌شرمی به ساحت مقدس پیامبر (ص) اهانت می‌کنند، معرفی و تبیین شخصیت پیامبر اسلام (ص) به جهانیان امری ضروری است.

دبیر ستاد دهه فجر آستارا، با اشاره به چگونگی برگزاری مراسم دهه فجر در این شهرستان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع برای تمام اقشار جامعه برای بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اقشار مختلف مردم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن انقلاب در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: تنوع در برنامه‌های اجرایی در دهه فجر موجب می‌شود تا جوانان و نوجوانان با برگزاری این برنامه‌ها به حماسه و نقش‌آفرینی ملت ولایت‌مدار و غیور ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی پی ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، ترویج و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی(ره)، بازشناسی نقش ولایت فقیه در تداوم و توسعه انقلاب اسلامی، سیر تدبر و تحول تاریخی انقلاب اسلامی و نقش مردم در با برگزار شدن آیین‌ها را از جمله راهبردهای مهم در برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

وی یادآور شد: ملت ولایت‌مدار و غیور ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان ایران اسلامی هرگز کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه مذکور اعضای کمیته‌های ستاد بزرگداشت مراسم دهه فجر آستارا پیرامون نحوه هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/84002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول