اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف، قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی این استان تعیین تکلیف شدند.

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد یعقوبی عصر امروز اظهار داشت: با توجه به این‌که شهرک‌های صنعتی بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به تولید ملی و اشتغال‌زایی محسوب می‌شوند با برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف، قراردادهای راکد شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: از سال 89 تا کنون تعداد 130 پرونده در هیئت حل اختلاف بررسی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به 30 درصد از پرونده‌ها اعطای مهلت، 30 درصد فسخ قطعی و 40 درصد از پرونده‌ها نیز فسخ مشروط شدند.

یعقوبی بیان کرد: 30 درصد پرونده‌هایی که در هیئت حل اختلاف اعطای مهلت و یا رأی فسخ مشروط دریافت کرده بودند به دلیل نداشتن پیشرفت فیزیکی رأی فسخ دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 7 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی آزاد شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این زمینه برای تسریع در امر آزاد سازی واحدهای راکد حمایت‌های لازم از سوی استانداری و فرمانداری زاهدان نیز صورت پذیرفت.

یعقوبی تأکید کرد: با تعیین تکلیف قراردادهای راکد از بروز رکود در شهرک صنعتی جلوگیری و زمینه رشد تولید و صنعت برای سرمایه‌گذار واقعی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/75002/ق10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول