اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت گرفت

بررسی مسائل شهرک‌های صنعتی کرمان

خبرگزاری فارس: مسائل واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی کرمان با حضور اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس بررسی شد.

بررسی مسائل شهرک‌های صنعتی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، همزمان با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در شش شهرستان صنعتی و معدنی استان کرمان از برخی واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی نیز بازدید به عمل آمد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در قالب گروه‌های شش‌‌گانه از تعدادی از صنایع و معادن شهرستان‌های سیرجان، زرند، رفسنجان، کرمان، بم و شهربابک بازدید و سپس در نشست جمع‌بندی به بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه‌حل برای توسعه و استفاده بهینه از منابع معدنی استان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در جریان این بازدید علی نقی‌قدس معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از شهرک‌های صنعتی کرمان بازدید و در جریان روند کار واحدهای صنعتی قرار گرفتند.

در ادامه مدیران سازمان به همراه هیئت همراه از مجموعه  ایستگاه خورشیدی ترکیبی فتوولتائیک و مرکز خدمات کسب و کار در شهرک صنعتی کرمان بازدید کردند.

حمید قاسم‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در زمینه راه‌اندازی دو پروژه شهرک صنعتی کرمان نکاتی بیان کرد و از افتتاح این دو مجموعه تا قبل از پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/2446/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول