اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر آبادان خبر داد

شرکت 60 کارآموز آبادانی در دوره‌های اسکان اضطراری و امداد جاده‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر آبادان از شرکت 60 کارآموز در کلاس‌های آموزشی اسکان اضطراری و امداد جاده‌ای خبر داد.

شرکت 60 کارآموز آبادانی در دوره‌های اسکان اضطراری و امداد جاده‌ای

فرزاد الفونه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای اهداف آموزشی دوره‌های تخصصی امداد نجات در جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور ارتقای سطح علمی امدادگران اقدام به برگزاری دو دوره کلاس‌های آموزشی اسکان اضطراری و امداد جاده‌ای برای جوانان علاقه‌مند آبادانی کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان ادامه داد: این کلاس‌ها برای 60 نفر از کارآموزان دختر و پسر شهرستان آبادان برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش‌های عملی و تئوری کلاس‌های امداد جاده‌ای گفت: کلاس‌های امداد جاده‌ای موضوعاتی مانند حمل مصدومان در سوانح و حواد‌ث، انتقال مصدومان به نزدیکترین مراکز درمانی و نحو انتقال مصدومان به هلکوپترهای درمانی را در بر می‌گیرد.

افیونه همچنین با اشاره به آموزش‌های اسکان اضطراری بیان کرد: کلاس‌های اسکان اضطراری شامل نحو برخورد با مصدومان جسمی و روحی سوانح طبیعی، تشکیل تیم‌های پزشکی و روانشناسی برای مصدومان، نحو اسکان افراد و همیاری مصدومان تا بهبودی کامل جسمی و روحی را شامل می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص تداوم برگزاری کلاس‌های آموزشی فوق عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان در نظر دارد سه دوره کلاس‌‌های آموزشی را در رشته‌های فوق و برای آینده نزدیک برگزار کند.

وی در پایان گفت: کلاس‌های آموزشی اسکان اضطراری و امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از تاریخ یکم بهمن ماه تا ششم در ساختمان مرکزی جمعیت برگزار شده است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول