اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 89

مقبلی: پروژه‌های پاکدشت با اعتبار 338 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت از افتتاح پروژه‌های فرهنگی‌، ورزشی و عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 338 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

مقبلی: پروژه‌های پاکدشت با اعتبار 338 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر، 93 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی با اعتبار بیش از  338 میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و تبریک هفته وحدت و همچنین گرامیداشت دهه فجر و سی و چهارمین بهار انقلاب، به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در روند شکوفایی و بالندگی کشور در تمام زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: بی‌تردید بالندگی و اقتدار امروز کشور مرهون الطاف الهی و اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام‌خمینی (ره) است.

مقبلی با اشاره به پروژه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های فرهنگی، انرژی، راه و شهرسازی، تربیت بدنی، عمران روستایی، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، کشاورزی و توسعه شهری با اعتباری بیش از 338 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان این‌که بخش راهسازی و کشاورزی به ترتیب با 33 و 30 پروژه بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح را به خود اختصاص داده است، افزود: در این بخش‌ها پروژه‌های مهمی از جمله آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی، لکه‌گیری باند شمالی بزرگراه امام‌رضا (ع) در محدوده پاکدشت و شریف‌آباد، ساماندهی زیر گذرهای آلوئک، خسرو و ... و در بخش کشاورزی تجهیز و توسعه گلخانه، احداث کانال آبیاری عمومی و ... افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مقبلی با اشاره به جزییات طرح‌های قابل افتتاح خاطرنشان کرد: در بخش راه و ترابری و حمل و نقل، 33 پروژه با اعتباری بیش از 103 میلیارد ریال، در بخش تربیت‌بدنی، دو پروژه با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال، در بخش عمران روستایی و شهری 11 پروژه با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال، در بخش آموزشی و فرهنگی سه پروژه با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال و در بخش بهداشت و درمان دو پروژه با اعتبار بیش از 5.1 میلیارد ریال در دهه فجر امسال امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همچنین 30 پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بیش از 163 میلیارد ریال، 12 پروژه در بخش آبرسانی و برق با اعتبار بیش از 32 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان پاکدشت در دهه فجر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد رشد و شکوفایی در پاکدشت خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام‌های بلند نظام در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم فراهم آید.

مقبلی با برشمردن و تشریح اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در شهرستان پاکدشت عنوان کرد: طی سه دهه گذشته در نظام اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته و کشور با پیشرفت‌های عظیمی روبه‌رو شده است که با هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران قابل مقایسه نیست. 

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت با اشاره به این‌که تحولات داخلی کشورمان دستاوردهای بیشماری را عرضه داشته است، گفت: دهه مبارک فجر نمایشگاه بزرگی برای ارائه این تحولات علمی، عمرانی، فرهنگی، مذهبی به سراسر جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه کینه توزی‌ها و کارشکنی‌های استکبار جهانی، دولت دهم با تکیه بر جوانان غیور ایران اسلامی و بر سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب توانسته است در زمانی که جامعه اسلامی در آستانه جهش علمی ـ عمرانی و اجتماعی قرار دارد با دارایت و تدبیر به مدیریت امور بپردازد. 

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول