اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان کرمان:

ملت ایران هیچ‌گاه از اسلام دور نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مردم ایران هیچ‌گاه از اسلام و ولایت‌فقیه دور نمی‌شوند و پیوندشان روز‌به‌روز با این دو اصل محکم‌تر می‌شود.

ملت ایران هیچ‌گاه از اسلام دور نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی رویگر ظهر امروز در جشنواره ورزشی بانوان رفسنجان همبستگی خانواده‌ها در امور ورزشی و حمایت همسران برای شرکت در مسابقات ورزشی را مهم دانست و اظهار داشت: خدمت کردن به جامعه ورزشی موجب افتخار است.

وی با تاکید بر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: جامعه ورزشی در سال جاری پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم باشکوه شرکت می‌کند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و دیگر قدرت‌های غربی می‌زند.

رویگر بیان داشت: تمام دغدغه آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که مردم ما به ستوه در آیند و از اسلام و ولی‌فقیه زده شوند، اما در روز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر نشان می‌دهیم که آنها کور خوانده‌اند و این مردم هیچ‌گاه از اسلام و ولایت ‌فقیه دور نمی‌شوند و پیوندشان روز‌به‌روز با این دو اصل محکم‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره ورزشی بانوان رفسنجان با حضور فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، معاون اداره ورزش استان کرمان، مشاور استاندار کرمان در امور بانوان، شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولان محلی همراه بود.

در این جشنواره از بانوان فعال در عرصه‌های ورزشی رفسنجان در محل تالار قصر این شهرستان تجلیل شد و دو نفر از کودکان کاراته‌کا هنر خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/80016/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول