اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهاباد:

پلیس به سوداگران اقتصادی اجازه فعالیت نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مهاباد گفت: پلیس اجازه هیچ‌گونه فعالیتی را به سوداگران اقتصادی نمی‌دهد تا امکان اخلالگری برای آنها فراهم نشود.

پلیس به سوداگران اقتصادی اجازه فعالیت نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مالک ولی‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: پلیس بر این امر مهم و تاثیرگذار مصمم شده است لیکن همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه مورد نیاز است زیرا با مساعی نیروهای مردمی اجازه هیچ‌گونه فعالیتی به سوداگران اقتصادی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در انتهای سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار گرفته‌ایم، افزود: در روزهای پایانی سال 1391 قرار گرفته‌ایم ولی این شعار و تلاش برای تحقق یافتن منویات رهبری همیشه نصب‌العین مقامات و ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و در این سمت‌ و سو قدم برمی‌دارند بنابراین با مساعی همدیگر برای جلوگیری از اخلال در اقتصاد کشور تلاش می‌کنند که یکی از مصادیق این امر مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر یا قرص‌های روانگردان است.

لیزاده به کشف یک محموله قرص روانگردان اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ماموران این فرماندهی در حال گشت‌زنی در سطح شهر بودند که به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شده و نسبت به متوقف کردن آن اقدام می‌‌کنند تا از خودرو بازرسی به عمل آورند.

وی به کشف 15 کارتن محتوی بیش از 111 هزار و 600 عدد قرص روانگردان از این خودرو اشاره کرد و گفت: محموله کشف شده توسط ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد، 1 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شد و ماموران همراه اقلام مکشوفه با تشکیل پرونده مقدماتی برای سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد امنیت اجتماعی، اقتصادی و .. را در سایه تعامل با اقشار مختلف جامعه از نخبگان امکان‌پذیر دانست و اظهار داشت: برای اینکه به این موضوع جامه عمل پوشانده شود لازم است که بسترهای مورد نیاز را برای تعامل هر چه ‌بیشتر فراهم ساخت و مردم را برای مشارکت کردن ترغیب کرد.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول