اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دست مسئولان شهرستان خوی

پارک جنگلی خوی درختکاری شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در پارک جنگلی شهرستان خوی توسط مسئولان نهال‌های درخت غرس شد.

پارک جنگلی خوی درختکاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صبح امروز با حضور تمام مسئولان شهرستان خوی، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی خوی، نهال‌های درخت در پارک جنگلی این شهرستان به دست مسئولان کاشته شد.

این مراسم که به صورت نمادین برگزار شد، مسئولان اقدام به غرس چندین نهال در ارتفاعات و کوه‌های فنایی خوی کردند. علاوه بر این، کاشت نهال در پارک جنگلی خوی نیز به دست مسئولان انجام گرفت.

در این مراسم نماینده مردم خوی و چایپاره در شورای اسلامی با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ حراست از منابع طبیعی، گفت: برخی موضوعات در زمینه منابع طبیعی نگران کننده است که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و منسجم هستیم.

موید حسینی‌صدر با اشاره به اهمیت منابع طبیعی، تصریح کرد: این منابع ما را در برابر سوانح طبیعی نظیر سیل محافظت می‌کنند و روا نیست نسبت به تخریب آن‌ها بی اعتنا باشیم.

وی با بیان اینکه باید این فرهنگ را به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم، افزود: برای این منظور باید کودکان را از همان دوران کودکی نسبت به این موضوع آگاه سازیم.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول