اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

نصری: جابه‌جایی مسافران نوروزی 17 درصد افزایش داشت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته جابه‌جایی مسافران افزایش 17 درصدی داشته است.

نصری: جابه‌جایی مسافران نوروزی 17 درصد افزایش داشت

ابراهیم نصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی اظهار کرد: این طرح از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 16 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در ارایه خدمات به مسافران نوروزی پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی از 23 بهمن‌ماه سال گذشته به صورت اینترنتی آغاز شده است.

 وجود 1095 ناوگان حمل مسافر

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به فروش بلیط برای مسافران نوروزی بیان داشت: از یکم اسفندماه سال گذشته فروش بلیط هم به صورت اینترنتی و هم به صورت فروش بلیط در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل، دفاتر فروش بلیط و دفاتر خدماتی شرکت‌های زیارتی طرف قرارداد آغاز شده است.

نصری از وجود یک‌هزار و 95 ناوگان برای حمل مسافر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این دستگاه‌های حمل مسافر شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه، جابه‌جایی مسافران نوروزی را در سطح استان بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه استقبال مسافران نوروزی از پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل عمومی چشمگیر بوده است، متذکر شد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته جابجایی مسافران افزایش 17 درصدی داشته است.

پیام کوتاه 3000143 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با اشاره به مقصد مسافران نوروزی تصریح کرد: بیشترین مقصد مسافران نوروزی به استان‌های خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان بوده است.

نصری اضافه کرد: برای استفاده از نقطه نظرات مسافران، انتقادات و پیشنهادات آنها نظرسنجی از مسافران در طول اجرای طرح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاتر نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل مسافر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان فعال است، یادآور شد: سامانه پیام کوتاه 3000143 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طرف مسافران است.

صدور پنج پروانه تردد وسایل حامل کالای ترانزیت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی متذکر شد: اعزام اکیپ راهداری در ایام نوروز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است.

نصری در پایان خاطر نشان کرد: از فروردین تا بهمن‌ماه سال گذشته آن پنج پروانه تردد وسایل نقلیه ایرانی حامل کالای ترانزیت صادر شده است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول