اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

تجلیل از کارگران تجلیل از استقلال و خودکفایی است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران در چرخش است، گفت: تجلیل از کارگران تجلیل از استقلال، خودکفایی، پویایی و عمران است.

تجلیل از کارگران تجلیل از استقلال و خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسن آصفری بعد از ظهر امروز با تاکید بر اهمیت استقلال و خودکفایی در کشور اظهار داشت: ایران اسلامی اقتصاد و خودکفایی خود را مرهون کار و تلاش کارگران است.

وی افزود: کار و کارگر از اهمیت والایی در دین اسلام برخوردار است و با نگاهی به صدر اسلام می‌توان دریافت که اهل‌بیت(ع) و به ویژه پیامبر(ص) نیز خود در کنار رسالت اصلی به مقوله کار به ‌عنوان یک اصل مهم توجه ویژه‌ای داشتند.

*تجلیل از کارگران نباید تنها با شعار، بنر و همایش باشد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجلیل از کارگران نباید تنها با شعار، بنر و برگزاری همایش باشد، بلکه باید در عمل از این قشر تجلیل کرد.

آصفری با اشاره به اینکه کارگران در افزایش تولیدات داخلی، صادرات و ارزآوری نقش بسیار موثری بر عهده دارند نقش کارگران را در عرصه‌های جامعه و چرخه تولیدی و اقتصادی کشور بی‌بدیل دانست.

وی خاطر نشان کرد: در هفته کارگر همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در عمل همسو با یکدیگر تلاش کنند و مسئولین نظام و نمایندگان مجلس نیز با ارائه طرح‌ها و لوایح به منظور حمایت از این قشر جامعه و حل مشکلات اقتصادی کارگران بیش از پیش همت کنند.

*کارگران با 25 سال سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شوند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اجرای ماده 10 برنامه توسعه کشوری مبنی بر نوسازی صنایع را کاری ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که این برنامه اجرا شود بر اساس این قانون کارگرانی که بیش از 25 سال سابقه پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی دارند، می‌توانند بازنشسته شوند که این امر می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال جدید مشکل کارگران را نیز حل کند.

آصفری با بیان اینکه کارگران وفادارترین اقشار جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: جامعه کارگری کشور در دوران دفاع مقدس با تقدیم 14 هزار شهید به نظام و اسلام نقش موثری در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

وی گفت: کارگران همچون گذشته با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و حماسه‌ای سیاسی خلق خواهند کرد.

*کارگران وظیفه سنگینی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز در این جشنواره گفت: اسلام دین تلاش، کوشش و ابتکار عمل است و همواره به کار و تلاش و فضای کارگری اهمیت ویژه‌ای داده تا جایی که رسول اکرم(ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زند.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: کارگران از اقشار بسیار تاثیرگذار در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی و عزت امروز جامعه هستند.

وی انتخابات را مصداق بارز خلق حماسه سیاسی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کارگران وظیفه سنگینی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی برعهده دارند و باید در این راستا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تلاش ویژه‌ای انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اظهار داشت: عزت، شرافت، استواری و پایداری امروز ملت و کشور از اطاعت از رهبری و ولایت فقیه سرچشمه می‌گیرد و کارگران با پیروی از اصل اطاعت پذیری حماسه دیگری خواهند آفرید.

نصراللهی بیان کرد: کارگران با همدلی و همکاری، فکر و دانش، تلاش و همت مضاعف، چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورند و باعث با لا رفتن تولید ملی می‌شوند.

انتهای پیام/87002/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول