اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگران نمونه عنبرآباد تجلیل شدند

38 نفر از کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان تجلیل شدند.

کارگران نمونه عنبرآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، بعد از ظهر امروز، 38 کارگر و کارفرمای نمونه این شهرستان از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مسئولان تجلیل شدند.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد در این مراسم گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه شعار امسال که حماسه سیاسی و اقتصادی است، همه اقشار جامعه وظیفه دارند که در راستای تحقق این شعار تلاش مضاعف کنند.

وی افزود: حماسه اقتصادی با تولیدات داخلی و کار و تلاش جوانان و مردم ایران قطعا شکل می‌گیرد و تحریم‌ها را همانند گذشته پشت سر می‌گذاریم.

مشایخی بیان داشت: انتخابات نمونه‌ای از حماسه سیاسی است که دشمنان سال‌ها تلاش کرده‌اند که به این نظام و مردم ضربه بزنند، اما با رهبری مقام عظمای ولایت و حمایت مردم ایران اسلامی همیشه شکست خورده‌اند.

وی عنوان کرد: این بار هم مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات دشمنان نظام را برای همیشه ناامید می‌کنند و در راستای تحقق حماسه سیاسی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

فرماندار عنبرآباد خاطر نشان کرد: راه مصرف درآمد حلال در دین مشخص است و باید بر اساس دستورات دینی باشد و کار کردن جزو عبادت است، اگر برای خدا باشد.

مشایخی گفت: همه به کار و کارگر افتخار می‌کنند و مقام والای کارگر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول