اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه رفسنجان:

حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در رفسنجان گفت: حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است و تا حماسه سیاسی رقم نخورد، حماسه اقتصادی رقم نمی‌خورد.

حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورغلامعلی یکشنبه شب در حسینیه نجارها در جمع مردم رفسنجان اظهار داشت: رفتن پای صندوق رأی یک بخش از پازل حماسه سیاسی است و دو ضلع دیگر آن پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و حضور و مشارکت همه گروه‌ها است که حماسه می‌سازد.

وی افزود: نظام ما عرصه را برای تمام اقشار فراهم تا همه حضور داشته باشند و برای کاندیدا شدن ثبت‌نام کنند، لذا با بصیرت به رأی شورای نگهبان تمکین کرده و رد شدن خود را به صلاح جامعه و مملکت دانستند.

پورغلامعلی بیان داشت: انتخابات ما در ایران سالم است و مانند انتخابات دو دسته‌ای در کشور آمریکا نیست که با لابی صهیونیست نظامشان را تشکیل می‌دهند.

وی اذعان کرد: ظرفیت نظام ما بر خلاف تمام هجمه‌هایی که بر آن وارد می‌شود، بسیار بالا است و کسانی که از بیش از صدها شبکه علیه ما تبلیغ می‌کنند، بدانند این نظام برای به فعلیت رساندن تمام ظرفیت‌هایش گام بر می‌دارد.

وی افزود: نظام ما 35 سال معادلات نظام سلطه و رهبری آمریکا و نیز نقش‌آفرینی رژیم غاصب صهیونیست و انگلیس را بر هم زده و 35 سال است هر کار آنها می‌خواهند، نمی‌شود، اما جمهوری اسلامی هر کار بخواهد، انجام دهد آن را به فعلیت می‌رساند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما با طراحی‌های خود در پی براندازی نظام ما بودند و آخرین فتنه‌ای که کلید زدند، فتنه 88 بود که از آن به بعد فهمیدند دستگاه سیاسی ما ریشه عمیق و تنه تنومندی دارد و ایران مثل برخی کشورها نیست که از ریشه درآید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان خاطر نشان کرد: از همین رو دشمن به سراغ تغییر استراتژی رفت و خواست در بدنه نظام رسوخ کند، لذا این کار را با عوامل سست عنصری که در تندباد حوادث خم می‌شوند، وارد تا سیاست‌های خود را علیه ایران اجرا کنند.

وی بیان داشت: دشمن دل‌سوز ما نیست که چه کسی انتخاب می‌شود، زیرا دشمنی که هواپیمای مسافربری ما را روی هوا می‌زند و تمامیت ارضی کشورمان را زیر پا می‌گذارد، چرا در انتخابات ریاست جمهوری دایه دلسوزتر از مادر می‌شود.

وی گفت: اکنون باید توجه کنیم که اسلام بهترین راهکارها را می‌دهد و ما برای انتخابمان باید حجت داشته باشیم و بدانیم سرنوشت انقلاب ما به انتخابات بستگی دارد و به شاخص‌هایی که رهبری می‌دهد، توجه کنیم تا انتخابی اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام/80016/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول