اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 85 نفر در مسابقات قرآنی منطقه 7 ارتش

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن ویژه همسران و فرزندان کارکنان ارتش در منطقه هفت با شرکت 85 نفر برگزار شد.

شرکت 85 نفر در مسابقات قرآنی منطقه 7 ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، رضا آذریان ظهر امروز در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه فرزندان و همسران کارکنان ارتش نیروی زمینی ارتش در منطقه هفت اظهار داشت: ارتش خراسان جنوبی با همکاری مسئولان این استان و همکاران در مجموعه عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 04 بیرجند میزبان یگان‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان برای برگزاری این مسابقات بوده است.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات مردم خراسان جنوبی به ویژه مردم بیرجند وجود محافل قرآنی در سطح این شهرستان و استان است.

کسب رتبه برتر مسابقات قرآنی توسط ارتش ایران در خارج از کشور

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برپایی کلاس‌ها و محافل انس با قرآن کریم است، تصریح کرد: امروزه این محافل قرآنی به سمت منازل، مساجد، زینبیه‌ها و حسینیه‌ها سوق داده شده است.

آذریان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی متدین، علمی، پژوهشی و مردمی است، یادآور شد: علاوه بر اینکه کارکنان ارتش افرادی متدین هستند فرزندان و خانواده‌های آنها افرادی متدین، پاک و قرآنی هستند.

این مسئول از اعزام برگزیدگان مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خارج از کشور خبر داد و افزود: فرزندان، همسران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته‌اند در بین کشورهای دیگر رتبه‌های برتر را در مسابقات قرآنی کسب کنند.

شرکت 20 نفر در مسابقات از خراسان جنوبی

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی گفت: از 85 نفری که در این مسابقات شرکت کرده‌اند 20 نفر از همسران و فرزندان ارتش خراسان جنوبی بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/69021/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول