اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات موجود در کشور نیازمند افراد متعهد و کاری است/ مجلس آماده همکاری با دولت آینده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دوری دولت آینده از گرایش‌های سیاسی را ایده قابل توجه و خوبی دانست و گفت: کشور در حال حاضر نیازمند دولتی کاری و متعهد است.

حل مشکلات موجود در کشور نیازمند افراد متعهد و کاری است/ مجلس آماده همکاری با دولت آینده است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وعده‌های داده شده توسط رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: طبق گفته خود حجت‌الاسلام روحانی دولت وی گرایشی به جریانات سیاسی نخواهد داشت.

وی با ابراز امیدواری برای مسئولیت گرفتن افراد کاری در دولت آینده افزود: پرهیز دولت آینده از درگیری‌های  سیاسی به بهبود اوضاع کمک می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دوری دولت آینده از گرایش‌های سیاسی را ایده قابل توجه و خوبی دانست و تصریح کرد: کشور در حال حاضر نیازمند دولتی کاری و متعهد است.

وی استقرار افراد متعهد و دوری از بحران‌های سیاسی را موجب حل مشکلات کشور برشمرد و گفت: این انتظار از دولت‌های گذشته هم وجود داشت و انتظارات از دولت آینده با توجه به شعارهای انتخاباتی بیشتر است.

اسماعیلی بر لزوم پرهیز از حاشیه‎‎سازی در کشور توسط دولت یا هر گروه سیاسی در آینده تاکید و اضافه کرد: اگر رئیس‎جمهور منتخب به قول خود در انتخاب افراد مستقل و معتدل در کابینه عمل کند منتج به رابطه خوب دولت و مجلس می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس آماده همه نوع همکاری با دولت آینده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد رویکرد نمایندگان استان در مجلس با نمایندگان دولت آینده در استان گفت: باید منتظر بود که دولت چه کسانی را در مسئولیت‌ها به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم پیشنهاداتی را برای تصدی مسئولیت‌ها در استان زنجان دارند، اضافه کرد: اگر در انتخاب مسئولان از جمله استاندار هماهنگی و تعامل انجام شود، به طور قطع از بروز مشکلات پیشگیری می‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر تعامل و هماهنگی بین نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی افزود: اگر افراد کاری و متعهد در استان مسئولیت بگیرند، مشکلات کاهش می‌یابد.

وی به مشکلات موجود در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: حل مشکلات زنجان که کم هم نیستند بدون شک نیازمند تعامل و هماهنگی است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول