اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

عضویت 32 هزار جوان در کانون‌های هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از عضویت 32 هزار و 812 جوان در کانون‌های هلال احمر سطح استان خبر داد.

عضویت 32 هزار جوان در کانون‌های هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حوزه جوانان جذب و سازماندهی جوانان است.

وی با بیان اینکه در سال 90 نسبت به سال 89 افزایش کانون‌ها را داشتیم، افزود: با توجه به بحث انتخابات مجمع هلال‌احمر استان و اینکه شرط ورود به انتخابات داشتن کارت عضویت است لذا در این راستا برای کلیه افراد بالای 16 سال کارت عضویت توسط این نهاد صادر شده است.

*‌راه‌اندازی کانون‌های هلال‌احمر در 2 دانشگاه خراسان‌جنوبی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی دو کانون دانشجویی در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بشرویه و دانشگاه پیام‌نور سربیشه در سال گذشته خبر داد.

عارف‌زاده از برپایی 20 پایگاه هلال‌احمر با 3 هزار نفر روز نیرو در ایام نوروز در سطح استان خبر داد و گفت: 15 ایستگاه سلامتی نیز در کنار این پایگاه‌ها از مسافران تست فشارخون و قندخون می‌گرفتند.

وی از برپایی اردوهای جهادی نیز توسط این معاونت در ماه محرم، رمضان و دهه فجر خبر داد و گفت: امدادگران در این اردوهای 10 روزه به محروم‌ترین نقاط محروم اعزام و اردوهای جهادی را انجام می‌دهند.

*فعالیت 2 مجتمع دانش‌آموزی در بیرجند و قاینات

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از فعالیت دو مجتمع دانش‌آموزی در شهرستان‌های بیرجند و قاینات خبر داد و گفت: 90 دانش‌آموز محروم در این مجتمع‌ها مشغول به تحصیل هستند.

عارف‌زاده از بهره‌مندی 11 هزار و 464 نفر از خدمات اوقات فراغت در سطح استان خبر داد و گفت: کتابخانه امدادی شهید امدادی نیز فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده اما نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است.

وی اولویت‌های سال 91 این معاونت را تقویت و قوت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی جوانان، تقویت و فعال‌سازی کتابخانه شهید سید فخرالدین عمادی و تجهیز کانون‌های جوانان برشمرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول