اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دستگاه‌های اجرایی مردم را از خدمات دولت آگاه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: دستگاه‌های اجرایی باید خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کرده و مردم را در جریان امور قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی مردم را از خدمات دولت آگاه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دولت‌های نهم و دهم در رفع مشکلات کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی باید خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کرده و مردم را در جریان امور قرار دهند.

وی افزود: در شهرستان ابهر کارهای بزرگی در تمام حوزه‌ها انجام شده است، ولی بسیاری از مردم از آن خبر ندارند.

فرماندار شهرستان ابهر به نقش مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها در انعکاس خدمات دولت اشاره و تصریح کرد: کار روابط عمومی بسیار بالاتر از اطلاع‌رسانی است و مسئول روابط عمومی فردی است که می‌تواند سطح پرواز اداره را بالا ببرد و به عنوان دیده‌بان عمل کرده و افق را برای مدیر ترسیم کند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران تاکید کرد: مطبوعات و اصحاب رسانه باید در راستای خدمت به مردم و ارائه اطلاعات صحیح به مردم تلاش کنند.

یوسفی با بیان اینکه خبرنگاران زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کنند، گفت: دشمنان داخلی و خارجی با تمامی ابزارهای خود درصدد سیاه‌نمایی فعالیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد:‌ در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در زمینه توسعه و تعالی کشور دارند.

فرماندار ابهر عصر حاضر را عصر اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: جهان امروز همچون دهکده‌ای است که تمامی اطلاعات آن در چند ثانیه در تمامی نقاط منتشر می‌شود.

وی برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که خبرنگاران با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

یوسفی تصریح کرد: این قشر آگاه جامعه از سوی دیگر می‌توانند با انعکاس موفقیت‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف کشور، مردم را از روند امور مطلع کرده و پل ارتباطی هر سازمان و مسئول با مردم باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول