اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بیرجند خبر داد

اعطای 405 وام خوداشتغالی به مددجویان امداد بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان بیرجند از اعطای 405 وام خوداشتغالی در این شهرستان به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

اعطای 405 وام خوداشتغالی به مددجویان امداد بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مهران‌پور ظهر امروز در همایش نگین آفرینش کمیته امداد را یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه به فرمان امام خمینی (ره) و در راستای رسیدگی به محرومان در کشور تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهه چهارم فعالیت خود رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانوار را در اولویت کاری خود قرار داده و برنامه جامعی را در این زمینه طراحی کرده است.

*50 درصد مددجویان بیرجند زنان سرپرست خانوار هستند

رئیس کمیته امداد شهرستان بیرجند گفت: 50 درصد کل مددجویان شهرستان بیرجند را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که این مجموعه نیز اولویت نخست کاری خود را رسیدگی به امور این زنان قرار داده است.

مهران‌پور به اجرای طرح نظام آموزش خانواده در سطح شهرستان بیرجند اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای آموزش خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار نیز مورد توجه مسئولان است که در این راستا 405 مورد وام خوداشتغالی اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بیرجند تصریح کرد: ما باید به سمت اشتغال پایدار و مولد پیش برویم تا بتوانیم در این بخش موفق باشیم.

مهران‌پور ادامه داد: همچنین می‌توان برای ایجاد اشتغال پایدار افراد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ا‌ی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول