اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخبان مردم نور و محمودآباد در مجلس:

منابع طبیعی نباید دستخوش سودجویی عده‌ای شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نور و محمود‌آباد در مجلس نهم گفت: منابع طبیعی نباید دستخوش سودجویی عده‌ای شود.

منابع طبیعی نباید دستخوش سودجویی عده‌ای شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر قاسم احمدی منتخب مردم نوشهر و چالوس و عبدالوحید فیاضی منتخب مردم نور و محمود‌آباد در مجلس نهم بعد از ظهر امروز از ادارات کل غرب مازندران در نوشهر و نیز دانشگاه آزاد چالوس بازدید و با مدیران آن دیدار کردند.

قاسم احمدی عصر امروز در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در منطقه نوشهر اظهار داشت: مجموعه منابع طبیعی مجموعه آرامی است و مهم‌ترین بخش کاری در حوزه مازندران همین منابع طبیعی به واسطه مواهب الهی است.

وی افزود: باید موانع موجود بر سر راه این اداره کل برداشته شود و در سایه تعامل و همدلی با یکدیگر حداکثر توفیق را کسب کرد.

احمدی اظهار داشت: نگاه منتخبان مردم نوشهر و چالوس و نور و محمودآباد به غرب مازندران نگاه جمعی و به دور از بخشی‌نگری است و از سطوحی دیگر، تمام نمایندگان مازندران در مجلس نهم پیگیر پروژه‌ها و مطالبات در سراسر مازندران خواهند بود.

عبدالوحید فیاضی منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم نیز گفت: برای تحقق اهداف منابع طبیعی کمک و همکاری‌های لازم را برای توسعه و آبادانی مازندران به ویژه غرب استان می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال آینده شاهد پیشرفت‌های بزرگی در غرب استان خواهیم بود بیان داشت: ما به منابع طبیعی به عنوان سرمایه بزرگی نگاه می‌کنیم و بنابراین برای حفظ منابع طبیعی باید تلاش کنیم و به شدت موضوع صیانت از جنگل را در دستور کار قرار دهیم.

فیاضی گفت: منابع طبیعی نباید دستخوش سودجویی عده‌ای شود و باید با این پدیده مقابله کرد تا از ضربه خوردن آن جلوگیری شود.

اسحاق عطایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر نیز در این دیدار گفت: اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر یک اداره تخصصی است و همیشه سعی در تعامل با همکاران داشته‌ایم و در نگاه نیز توسعه مدنظر قرار دارد.

وی افزود: برخی قوانین بین برخی وزارتخانه‌ها به نوعی مشترک است و بنابراین نمی‌دانیم که چگونه باید کار کرد تا آن قانون اجرا شود و در این زمینه به مشکل برمی‌خوریم.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی منطقه نوشهر با کمبود امکانات مواجه است و در ارائه خدمات صیانت از منابع طبیعی نیازمند نگاه ویژه مسئولان و دولت است.

در ادامه احمدی و فیاضی به شرکت توزیع برق غرب مازندران در نوشهر رفتند و با مدیران آن دیدار کردند.

در این دیدار عبدالوحید فیاضی منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم گفت: تسهیل و روان‌سازی برای مردم به جهت دسترسی به خدمات و رضایت‌مندی مردم منطقه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر ارباب رجوع کمتر به نماینده شهرش مراجعه کند نشان‌دهنده موفق بودن مدیر در کار خود است بنابراین باید به گونه‌ای عمل شود که رضایت مردم همواره جلب شود.

وی به مشکلات کشاورزان اشاره کرد و افزود: برق‌دار کردن موتور چاه‌های کشاورزی باید تسهیل و تسریع شود تا کشاورز در کنار مشقت‌های کشاورزی دغدغه‌ای برای سوخت نداشته باشد.

در پایان مصطفی سالار مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز به ارائه گوشه‌ای از عملکرد این اداره پرداخت و منتخبان مردم نوشهر و چالوس و نور و محمودآباد در مجلس نهم را از آخرین وضعیت این شرکت آگاه کرد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول