اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌ زهرا:

قدرت معنوی سپاه هیمنه استکبار را در هم فرو‌ ریخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: قدرت معنوی سپاه پاسداران، امروز هیمنه استکبار و دشمنان نظام اسلامی را در هم فروریخته است.

قدرت معنوی سپاه هیمنه استکبار را در هم فرو‌ ریخته است

داوود بهرامی امروز به مناسبت روز پاسدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قدرت و عظمت والای معنوی خویش در برابر طوفان کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های شوم استکبار و معاندان نظام مقدس جمهوری ایران ایستادگی و از اقتدار، آبرو و عزت ایران اسلامی پاسداری کرده و مقدمات دست‌یابی کشور به اهداف والای اسلامی و ارزشی را فراهم می‌کند، اظهار داشت: قدرت معنوی سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران موجب شکست هیمنه پوشالی و پوچ استکبار و دشمنان شده و امنیت در کشور را تضمین کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: ملت ایران نیز در 33 سال گذشته به‌خوبی نشان داد‌ه‌ که همواره یار و یاور این نهاد مقدس در مسیر دست‌یابی به اقتدار و عزت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فشار‌‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی از روز‌های ابتدایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا‌کنون همواره وجود داشته است، تصریح کرد: ملت انقلابی، شهید‌پرور، ولایت‌مدار و خود‌باور ایران اسلامی به درستی اثبات کرده‌اند که هیچ‌گاه در برابر انواع تحریم‌ها و فشار‌ها لحظه‌ای سست و مأیوس نشده و همواره از خط امام و رهبری پاسداری و محافظت جانانه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا حضور چشم‌گیر و گسترده آحاد مختلف ملت بصیر و توانمند ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون پیشرفت، حماسه‌سازی و افتخار را دستاوردی بزرگ برای کشور برشمرد و بیان کرد: مردم کشور‌ها و حکومت‌های دیگر در جهان هیچ‌گاه به طور کامل از نعمت آزادی و استقلال برخوردار نبوده‌اند، اما ملت قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی با شکست رژیم منحوس پهلوی استقلال و آزادی را برای خود به ارمغان آورده و قدرت معنوی خود را به رخ مستکبران و کافران عالم کشیدند.

بهرامی با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز در عرصه‌های سازندگی به پیشرفت‌های بسیار عظیمی نائل آمده است، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره به عنوان نیرو‌هایی ولایت‌مدار و همیشه آماده امروز نیز در عرصه‌های خدمت و سازندگی موجب اقتدار و عزت کشور شده و مستکبران را از اهداف و مقاصد شوم خود مأیوس کرده و آنان را به شکست واداشته‌اند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول