اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری قزوین خبر داد

رسیدگی به 2200 پرونده قضایی در دادگاه‌های قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان قزوین از رسیدگی به دو هزار و 500 پرونده قضایی در سال گذشته در دادگاه‌های استان قزوین خبر داد.

رسیدگی به 2200 پرونده قضایی در دادگاه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قزوین اظهار کرد: دادگستری استان قزوین علاوه بر بررسی این نوع پرونده‌ها، مسائل فرا‌پرونده‌ای را نیز پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: مجموعه قضایی با 17 زیرمجموعه بیشترین خدمات را در زمینه حاکمیتی ارائه می‌دهد.

انصاری اضافه کرد: رسیدگی به این میزان پرونده، متناسب با شأنیت و دینداری مردم استان قزوین نیست.

رئیس دادگستری استان قزوین با اشاره به خدمات گسترده دستگاه قضایی تصریح کرد: نیمی از جمعیت مردم استان قزوین از مجموعه دستگاه قضایی این استان خدمت دریافت کرده‌اند که شامل رسیدگی به پرونده‌های کیفری و قراردادی و مشاوره و دیگر خدمات مجموعه قضایی می‌شود.

انصاری با بیان اینکه دادگستری استان قزوین در راستای اصلاح و ارتقای امور امنیتی در تمامی ابعاد اجتماعی و سیاسی برنامه‌ریزی می‌کند، عنوان کرد: در سال گذشته به لحاظ اقتضای استان قزوین مجبور به برخورد‌های قهری زیادی شده است.

وی با اشاره به مکانیزه کردن امور در دادگستری قزوین بیان کرد: حدود 40 تا 50 درصد خدمات دادگستری استان قزوین به صورت مکانیزه ارائه می‌شود که از جهتی همکاری همه‌جانبه مردم را می‌طلبد و از جهت دیگر نیز نیاز به شفاف‌سازی در جهت امور مردمی دارد.

انصاری برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری در جرائم را از دیگر برنامه‌های دادگستری قزوین برشمرد و افزود: در استان قزوین در نزاع و درگیری دسته‌جمعی آمار بالایی داریم که درصدد آن هستیم با آسیب‌شناسی در راستای کاهش این درگیری‌ها برآییم.

رئیس دادگستری استان قزوین بیان کرد: اقدامات جمعی برای ارتقای سطح آگاهی‌های مردم در استان قزوین انجام شده است و ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول