اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس خبر داد

احتمال تکمیل پروژه کمربندی فردوس تا مهر 92

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس گفت: پروژه کمربندی فردوس به اسلامیه به عنوان طرح مهر ماندگار پیشنهاد شده و در صورت تصویب، پس از 16 سال در مهرماه 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

احتمال تکمیل پروژه کمربندی فردوس تا مهر 92

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: پروژه احداث جاده کمربندی شهرستان فردوس از سال 75 آغاز شده و در همان سال نیز مبلغ 300 میلیون تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

وی با اشاره به افزایش نرخ تورم و گرانی مواد سوختی به ویژه افزایش قیمت قیر که از اصلی‌ترین نیازهای راه و ترابری در اجرای عملیات راهسازی است، افزود: در حال حاضر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه کمربندی فردوس اسلامیه به اعتباری معادل 70 میلیارد ریال نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس تصریح کرد: از سال 86 پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی در ارتباط با ادامه عملیات اجرایی کمربندی فردوس اسلامیه انجام شد که در سال 87 مبلغ 50 میلیون، سال 88 مبلغ 100 میلیون و سال 89 نیز مبلغ 300 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و پیمانکار نیز یک باند پروژه به طول 12 کیلومتر را تکمیل کرد.

پیشاوری ادامه داد: به منظور تسریع در روند اجرای پروژه کمربندی فردوس اسلامیه پیشنهاد شد که این پروژه در قالب طرح مهر ماندگار اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که تاکنون پاسخی مبنی بر تصویب این پیشنهاد دریافت نشده است.

وی گفت: پروژه کمربندی فردوس اسلامیه به طول 17 کیلومتر و در دو باند رفت و برگشت اجرا می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه مشکل ترافیکی باغشهر اسلامیه برطرف شده و آمار تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس علت طولانی شدن و تعطیلی پروژه کمربندی فردوس به اسلامیه را مخالفت‌های اجتماعی و نظرات غیرکارشناسانه برخی از افراد دانست و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان فردوس احداث کمربندی در این شهرستان یکی از نیازهای ضروری و مورد توجه است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول