اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد

رشد 30 درصدی عرصه کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از رشد 30 درصدی عرصه‌های کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

رشد 30 درصدی عرصه کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش

علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه طرح هجرت فرصت خوبی برای وفاق و وحدت فکری و روحی نسل آینده‌ساز در کنار مهارت‌آموزی است، اظهار داشت: اردوهای جهادی بستری مناسب برای اجرا و سنجش داشته‌های علمی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی برجسته‌ترین زوایای پنهان اردوهای جهادی را جهت‌دهی اجتماع مردم در راستای تلاش هدفمند برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تأکید کرد: طرح هجرت 3، آغازی بر بالندگی و اوج ارتقای توان، تخصص و تزریق و نهادینه کردن جوهره کار و تلاش در وجود نسل جوان سرشار از استعداد و توانمندی است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان اردوهای جهادی را تقویت‌کننده مشارکت مردم و افزایش روحیه کار گروهی بین جوانان عنوان کرد و افزود: هر سال نسبت به سال گذشته استقبال دانش‌آموزان بسیجی از این برنامه هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می‌شود که این نشان از همت و علاقه وافر جوانان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف به ویژه در امر سازندگی دارد.

وی با اشاره به رشد 30 درصدی عرصه‌های کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش تویسرکان ابراز داشت: در سال جاری دانش‌آموزان بسیجی حاضر در طرح در 47 عرصه و سه حوزه نقاشی ساختمان، شعارنویسی و تعمیر سرویس بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از کسب رتبه نخست استانی آموزش و پرورش در اجرای موفق طرح هجرت 3 در مدت سه سال متوالی خبر داد و یادآور شد: این نهاد در خصوص فعالیت کوشا و مثمر ثمر در طرح اردوهای جهادی سال 90 در بین سازمان‌های اداری شهرستان رتبه نخست را از آن خود کرد.

وی تعداد دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های اردوهای جهادی را در سال 180 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: سال 90 با صرف هزینه به مبلغ 72 میلیون ریال، 5 هزار نفرروز کار در عرصه‌های تعریف شده انجام شده است.

بیات در پایان با اشاره به حضور 80 درصدی دانش‌آموزان بسیجی پسر در طرح هجرت امسال افزود: امروز اردوهای جهادی هجرت 3 ویژه فصل تابستان با حضور دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر در حوزه آموزش و پرورش تویسرکان همزمان با سایر نهادهای شهرستان کلید خورد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول