اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

جوانان موتور حرکت جامعه باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: جوانان باید علم و ایمان را با هم توٱم کنند و موتور حرکت جامعه باشند.

جوانان موتور حرکت جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: حدود 30 تا 40 آیه درباره امام زمان (عج) دلالت دارد و 4 هزار حدیث درباره امام زمان (عج) در اختیار شیعه و سنی است.

وی، اطاعت از ائمه اطهار (ع) را اطاعت از خداوند دانست و تصریح کرد: اطاعت از خداوند رهنمودهایی بوده که در کتاب‌های آسمانی به ویژه قرآن درباره مسائل اخلاقی، اعتقادی و زندگی آمده است.

خطیب جمعه رشت، با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران امام (ره) گفت: آیت‌الله بهشتی یک چهره بی‌نظیر بود و مردم با شرکت در مراسم سالگرد ایشان یاد شهید بهشتی را گرامی‌ نگه‌ داشتند.

وی، با بیان اینکه شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود، خاطرنشان کرد: ایشان را مظلومانه شهید کردند و مردم راه شهید بهشتی را ادامه می‌دهند.

قربانی قوه قضائیه را نماد احقاق حق و عدل روز زمین دانست و متذکر شد: روز شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب را پیش رو داریم که به دست منافقان شهید شد.

این مسئول از سخنرانی علامه امینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد و در آستانه روز جوان، متذکر شد: جوانان باید علم و ایمان را با هم توٱم کنند و موتور حرکت جامعه باشند.

خطیب جمعه رشت، با اشاره به اینکه دنیای غرب از اسلام هراس دارد، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی را به وجود آورده و آمریکا و رژیم صهیونیستی از این موضوع وحشت‌زده شده است.

ا‌نتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول