اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دهدشت خبر داد

مساعدت 63 میلیون ریالی کمیته امداد به روستای محروم عروه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دهدشت گفت: به منظور رفع برخی محرومیت‌ها و نیازمندی‌های مردم روستای عروه، به 29 خانوار زیر پوشش حمایت و 12 خانوار غیر تحت حمایت، مبلغ 63 میلیون و 500 هزار ریال کمک نقدی بلاعوض شد.

مساعدت 63 میلیون ریالی کمیته امداد به روستای محروم عروه

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: روستای عروه از توابع شهر لنده که در 50 کیلومتری این شهر قرار دارد از محرومیت‌ها و محدودیت‌های زیادی رنج می‌برد.

وی به توجه و مساعدت کمیته امداد امام خمینی (ره) به محرومیت‌های این روستا اشاره و تصریح کرد: عدالت اساسی‌ترین رفع نیاز در زندگی اجتماعی است چرا که یکی از اصول دین و حکومت اسلامی عدالت است.

رحیمی‌نیا عنوان کرد: روستای عروه به دلیل عدم حداقل امکانات رفاهی، مردم این ناحیه تمام وقت خود را جهت تامین اموری صرف می‌کنند که به علت نبود جایگزین امروزی آن مجبور هستند وقت تلف کنند در صورتی که دسترسی به امکانات امروزی هیچ اتلاف وقتی پیش نمی‌آورد.

این مسئول با بیان مساعدت 63 میلیون ریالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به روستای عروه عنوان کرد: به علت فقر حاکم بر این روستا که در حال حاضر فاقد راه ارتباطی، امکانات بهداشتی مناسب و وضعیت بد مسکن، بیماری دام‌ها و ساکنین می‌باشند مساعدت به روستای عروه انجام گرفت.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اضافه کرد: به منظور رفع برخی محرومیت‌ها و نیازمندی‌های مردم روستای عروه به 29 خانوار تحت حمایت و 12 خانوار غیر تحت حمایت، مبلغ 63 میلیون و 500 هزار ریال کمک نقدی بلاعوض شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با لطف خداوند بعد از بازگشایی راه ارتباطی روستا نسبت به احداث مسکن، فضا و اجرای طرح‌های خودکفایی متناسب با نوع فعالیت و استعداد منطقه جهت واجدین شرایط اقدامات قابل توجهی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول