اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بهره‌گیری بیشتر از ماه مبارک رمضان

450 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برای بهره‌گیری بیشتر مردم از ماه مبارک رمضان، 450 مبلغ به نقاط مختلف این استان اعزام شده‌اند.

450 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی عصر امروز در نشست با مدیران اوقاف شهرستان‌های این استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه نزول قرآن است و این ماه ‌بر اساس آیات قرآن از سایر ماه‌های سال برتری دارد.

وی رمضان را بهار قرآن دانست و افزود: در این ماه برکات معنوی زیادی وجود دارد و تمام مسلمانان باید از این فرصت در جهت رسیدن به رشد و کمال بیشتر استفاده کنند.

طباطبایی برگزاری برنامه‎‌های ضیافت الهی در این ماه را ضروری دانست و بیان کرد: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان در 17 امامزاده شاخص این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب این طرح 10 محفل قرآنی با حضور قاریان مصری و بین‌المللی کشوری در سطح مساجد و امامزادگان این استان برگزار می‌شود.

طباطبایی ترتیل‌خوانی روزانه و تفسیر قرآن را از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر و قرائت ادعیه از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری است.

وی برگزاری جلسات وعظ و سخنرانی در مساجد و امامزادگان را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: در قالب طرح ضیافت الهی بیش از 100 محفل انس با قرآن و 500 مجلس سخنرانی و پاسخ به سوالات در سطح مساجد و امامزادگان این استان توسط مبلغان اعزامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به اعزام 450 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان اشاره کرد و گفت: این تعداد مبلغ به نقاط محروم این استان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول