اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی چرام:

همکاری مبلغان و دهیاران برنامه‌های رمضان را پربارتر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی چرام گفت: بی‌شک همکاری مبلغین و دهیاران و برنامه‌ریزی آن‌ها در امور فرهنگی و مذهبی، برنامه‌های رمضان را در روستاها پربارتر می‌کند.

همکاری مبلغان و دهیاران برنامه‌های رمضان را پربارتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نشستی با دهیاران در محل فرمانداری برگزار کرد.

در این نشست که با حضور بخشدار شهرستان چرام برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین مرادی‌نیک اظهار داشت: دهیاران بازوان پر قدرت فرهنگی تبلیغات اسلامی و رابطین فرهنگ بین روستا و نهاد‌های فرهنگی هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی چرام تصریح کرد: دهیاران رابط فرهنگی روستا و دهستان‌ها با نهادهای فرهنگی بوده که می‌طلبد در تمام مراسم و مناسبت‌ها با حضور فعال خود زمینه اجرای برنامه‌های معنوی، دینی و مذهبی در سطح روستاها و دهستا‌ن‌‌ها را فراهم کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را همکاری دهیاران در زمینه جذب روحانی در سطح روستاها دانست و افزود: انتظار می‌رود دهیاران زمینه مناسب جهت حضور روحانی در ماه مبارک رمضان را مهیا کنند.

این مسئول به وظایف دهیاران در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و بهداشتی اشاره کرد و عنوان داشت: دهیاری به عنوان نهاد متولی اداره امور روستا و تحقق‌بخش توسعه پایدار روستایی دارای وظایف متعدد و گسترده‌ای می‌باشد.

مرادی‌نیک اضافه کرد: این وظایف در قانون شوراها، اساس‌نامه، تشکیلات و سازمان دهیاری‌ها، قانون مدیریت پسماندها و آئین‌نامه اجرایی و برخی از قوانین دیگر تصریح شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام اذعان داشت: دهیاران باید در زمینه فرهنگی بسترسازی و روستائیان را به انجام اقدامات لازم جهت رعایت سیاست‌های فرهنگ و امور فرهنگی، تشویق و ترغیب کنند.

این مسئول به ماه رمضان و وظایف دهیاران در این ماه اشاره کرد و گفت: دهیار باید در این ماه با حضور همه‌جانبه در برنامه‌ها زمینه برگزاری مناسب آن‌ها را فراهم کند که این وظیفه در شب‌های قدر سنگین‌تر است.

مرادی‌نیک از برنامه‌ریزی مشترک دهیاران و مبلغین در این ماه به عنوان بهترین شیوه مدیریت فرهنگی یاد کرد و افزود: بی‌شک استفاده از این ظرفیت موجب پربارتر شدن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این ماه خواهد شد. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول