اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه برنامه‌های خانه سلامت محلات برای روزه‌داران جنوب تهران

خبرگزاری فارس: با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 شهرداری منطقه 20 ویژه برنامه‌های مختلفی را در سطح محلات برگزار می‌کند.

ویژه برنامه‌های خانه سلامت محلات برای روزه‌داران جنوب تهران

یحیی رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: از سوی واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 شهرداری منطقه 20 به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، بیش از 10 عنوان برنامه آموزشی در قالب‌های کارگاه، مسابقه، ایستگاه قرآن‌خوانی، مراسم، اردوهای زیارتی، چکاپ پزشکی و غربالگری، قصه‌گویی در خانه‌های سلامت محلات چهارگانه برگزار می‌شود.

شهردار ناحیه 6 با اشاره به اهمیت نقش روزه‌داری بر سلامت جسم و روان افراد افزود: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی با موضوعات تغذیه در ماه مبارک رمضان، تاثیر روزه‌داری بر سلامت روان، روش‌های پیشگیری از چاقی در ماه مبارک رمضان، بایدها و نبایدهای روزه‌داری برای مبتلایان به بیماری‌های خاص (دیابت، فشار خون) برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای تبیین اهمیت نقش روزه‌داری بر سلامت کارگاه‌های آشنایی کودکان با آثار روانی و اجتماعی روزه‌داری، تاثیر روزه در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی و سلامت معنوی، آیات آسمانی در خانه‌های سلامت محلات برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول