اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه رمضان

85 مبلغ به روستاهای اسدآباد اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: امسال در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 74 مبلغ در سطح شهرستان اسدآباد اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود به 85 نفر برسد.

85 مبلغ به روستاهای اسدآباد اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام موسی محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم ترویج و تبلیغ دین اسلام در این ماه، اظهار داشت: تاکنون 15 نفر مبلغه و 59 نفر مبلغ برای ترویج مسائل اعتقادی، دینی و مذهبی، مسائل شرعی و احکام به سطح مساجد شهر و روستاهای اسدآباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 56 مبلغ در ماه مبارک رمضان پارسال به امر تبلیغ دین اسلام پرداختند، افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد اعزامی به روستاها و مرکز شهر به 85 نفر برسد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در ادامه برگزاری نماز جماعت در شهر و روستا، سخنرانی در خصوص مسائل اعتقادی، احکام و تبلیغ دین اسلام، تشکیل کلاس‌های عقیدتی و تبلیغ چهره به چهره برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم را از جمله برنامه‌های روحانیون برشمرد.

محبی از ختم تلاوت قرآن در مسجد جامع اسدآباد خبر داد و گفت: این ختم قرآن از اول ماه رمضان در هر روز از ماه رمضان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 118 باب مسجد در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد مسجد 22 باب در مرکز شهر و مابقی در روستاها است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد به کمبود مبلغ و روحانی در ایام دیگر سال اشاره کرد و گفت: در طول سال تنها 10 نفر روحانی در سطح شهرستان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 11 خانه عالم در سطح شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد خانه عالم یک مورد در روستای چنارعلیا در حال ساخت است که باید به این امر اشاره کرد که این خانه‌های عالم از سال 87 تاکنون ساخته شده‌اند. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول