اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار‌ مرکزی:

اطلاع‌رسانی از عواقب شوم پدیده اعتیاد ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار‌ مرکزی بر ضرورت اطلاع‌رسانی از عواقب شوم پدیده اعتیاد از سوی آموزش و پرورش تاکید کرد.

اطلاع‌رسانی از عواقب شوم پدیده اعتیاد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش و پرورش در امر پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مؤثری دارند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش با ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی می‌تواند دانش‌آموزان را در آینده در برابر این بالای خانمان‌سوز بیمه کند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار‌ مرکزی گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش در چند سال اخیر گام‌های ارزنده‌ای در این راستا برداشته و به گروه‌های سنی مختلف آموزش‌های خوبی ارائه داده است.

نصراللهی با تاکید بر نقش غیر ‌قابل انکار آگاهی و اطلاع‌رسانی در کاهش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر ابراز داشت: دستگاه‌های مختلف در زمینه آگاهی‌بخشی نقش بسیار مؤثری بر عهده دارند که اگر هر یک به خوبی به وظایف خود عمل کنند شاهد کاهش اعتیاد در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد زمینه‌ساز بروز سایر آسیب‌های اجتماعی است گفت: آگاهی‌رسانی باید هدفمند و به تناسب محیط و سن افراد ارائه شود تا اثرگذاری خود را داشته باشد.

در این جلسه غلامرضا فتح‌آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی منصوب شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول