اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر:

سکوت در روز قدس خیانت به مسلمانان فلسطین است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: هیچ انسان آزاده‌ای روز قدس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کند و هر سکوتی به نشانه خیانت به مقاومت مردم مسلمانان فلسطین است.

سکوت در روز قدس خیانت به مسلمانان فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مجید مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:‌ این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

وی در ادامه افزود: ‌مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان ابهر در شهرهای ابهر، هیدج، صائین‌ قلعه، سلطانیه و برخی از روستاهای بزرگ منطقه ابهر همگام با مردم دیگر شهرهای کشور در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راهپیمایی با شکوه روز قدس حضور پیدا می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: مردم با این حضور خود وظیفه مسلمانی و انقلابی خود را در قبال مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند.

مرادی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در روز قدس با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود خطاب به مستکبران عالم به ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس نشان می‌دهند که خون غیرت حسینی و روح بیدار اسلامی در وجود آنها جاری است.

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که طرفدار حق و حقیقت هستند، بیان داشت: تا وقتی که ظالم و مظلومی در دنیا وجود دارد، مردم ولایت‌مدار شهرستان ابهر همراه با دیگر مردم کشور عزیزمان، حامی مظلوم و مخالف ظالمان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر افزود: مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان‌های ابهر و خرمدره نیز بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی و انسانی است، تصریح کرد هیچ انسان آزاده و عدالت‌طلبی نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده و این سکوت خیانت به مقاومت اسلامی در فلسطین است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول