اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز

آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات به راهپیمایان روز قدس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان این استان در روز قدس خبر داد.

آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات به راهپیمایان روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین کاشانی‌پور ظهر امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این روز توسط امام راحل و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: لذا برگزاری باشکوه این روز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود.

این مسئول با اهمیت این روز خاطرنشان کرد: دشمنان به برگزاری این روز چشم دوخته‌اند و در نظر دارند تا کم اهمیت جلوه دادن آن مردم کشورهای مسلمان و به ویژه ایران را از حضور در این مهم بازدارند.

کاشانی پور با تأکید بر این که روز جهانی قدس یادگار امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ما باید در بزرگداشت چنین روزی و در حمایت از مردم فلسطین بیش از پیش پرشور عمل کنیم.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله همایش‌ها و میزگردها به منظور بیان مظلومیت مردم فلسطین را از مهمترین اقداماتی دانست که در این روز برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در این راستا و با هدف باشکوه برگزار شدن این مراسم امسال در نظر داریم که مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس دراستان البرز به نحوی باشد تا در هر مکانی که نماز جمعه اقامه می‌شود این راهپیمایی صورت گیرد.

کاشانی‌پور بیان داشت: در این راستا دستگاه‌هایی مانند اتوبوسرانی، هلال‌احمر، آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری این روز آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول