اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

اردبیل 80 تیم پیشگیری اجتماع محور اعتیاد دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: هم اکنون در استان اردبیل 80 تیم پیشگیری اجتماع محور اعتیاد فعالیت می‌کنند که فعالیت آنها در قالب سند پیشگیری از اعتیاد استان اردبیل است.

اردبیل 80 تیم پیشگیری اجتماع محور اعتیاد دارد

رویا احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در یک سال گذشته بیش از 4 هزار و 585 نفر پذیرش در مراکز درمان اعتیاد داشتیم تا نسبت به ترک اعتیاد آنها با همت خانواده‌هایشان اقدام کنیم که در این زمینه نتایج مثبت نیز حاصل شده است.

وی تعداد مراکز درمان اعتیاد در استان اردبیل را 22 مرکز اعلام کرد و افزود: جمعیت زیر پوشش طرح پیشگیری اجتماع محور در جوامع مختلف 69 هزار نفر است که تلاش می‌کنیم با توجه به این حجم و گستردگی کار یک حرکت مثبت و سازنده را در بحث پیشگیری به سرانجام برسانیم.

این مسئول فعالیت 19 انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد، ترک اعتیاد و کاهش آسیب‌ها را یادآور شد و گفت: به همت بهزیستی دو تیم ویژه برای معتادان پر خطر امدادرسانی می‌کنند تا مبادا سوء مصرف این افراد زمینه آلودگی‌های بعدی را فراهم کند.

احمدیان با بیان اینکه 150 نفر نیز زیر پوشش تیم‌های سیار پیشگیری از اعتیاد قرار دارند، تصریح کرد: در تلاش هستیم با همت و حرکت گروهی و بر اساس سند تدوین شده در این حوزه راهکارهای عملی در پیشگیری و حتی مقدم‌تر از آن پیش‌بینی را انجام داده و به کار بگیریم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود موضوع اشتغال و ایجاد فرصت‌های کارآفرینی برای مددجویان بهزیستی را یادآور شد و افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اشتغال مددجویان و معلولان بیش از 998 متقاضی اشتغال داریم که در تلاش هستیم با تعیین اولویت‌ها، رایزنی با دستگاه‌های مختلف و مجموعه ‌ای کارآفرینی استان زمینه اشتغال را برای این متقاضیان فراهم کنیم

این مسئول بیان داشت: مصر هستیم سهم اشتغال مددجویان و معلولان در استخدام دستگاه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد.

احمدیان در ادامه به تعداد 136 مورد درخواست متقاضیان تاسیس مراکز غیر دولتی و صدور موافقت اصولی بابت 59 مورد از این مجموعه‌های درخواستی اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: در یک سال گذشته 48 مورد پروانه فعالیت و تاسیس صادر، در 159 مورد این پروانه‌ها تمدید و تعداد 16 مورد نیز پرونده در کمیسیون‌های مختلف به ویژه کمیسیون نظارت و رسیدگی به تخلفات ارزیابی شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول