اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 23

آزادی قدس یک مطالبه نیست، حق مسلم است

خبرگزاری فارس: ده‌ها سال از اشغالگری و تقسیم سرزمین فلسطین می‌گذرد و اکنون آزادی قدس تنها یک مطالبه نیست بلکه حق یک ملت است.

آزادی قدس یک مطالبه نیست، حق مسلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، از صبح زود مردم روزه‌دار شهرستان بهشهر همگام با مردم سراسر کشور در میعادگاه‌های قدس حاضر شدند.

سه راه آزادی بهشهر در ساعت 10 صبح امروز پر بود از حضور مردمی که زیر گرمای حدود 40 درجه به انتظار شروع راهپیمایی ایستاده بودند در حالی که ساعت 11 آغاز این حماسه ملی بود.

بالاخره 20 دقیقه‌ای مانده به 11، راهپیمایی با طنین صدای الله اکبر آغاز شد و جمعیت یکصدا آن را تکرار کردند.

همه آمده بودند، با پرچم و سربند و بنر و تراکت و پارچه نوشته‌هایی که هر کدام با خط‌های مختلف نوشته شده بود. چادرها و مقنعه‌های مشکی و بعضاً کت و شلوار و لباس‌های بلند در این گرمای نفس‌گیر آن هم با زبان و دهان روزه، کسی را از آمدن به راهپیمایی باز نداشت.

همه آمده بودند تا فریاد خونخواهی مظلومان فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را سر دهند.

مردم شهر شهید هاشمی‌نژاد امسال پررنگ‌تر از سال‌های قبل حضور داشتند. اصناف و بازاریان، معلم و کارگر و کارمند، دانش آموز و دانشجو و استاد، روحانی و نماینده و فرماندار، نظامی و ارتشی و بسیجی و جانباز و ایثارگر و خانواده شهید. همه آمده بودند.

امروز دیگر خبری از حزب و گروه و خط و رنگ نبود. امروز همه آمده بودند تا نفرت خود را از اشغال بیش از 60 ساله ملتی مظلوم که در حصار عقایدی گستاخانه رویای نیل تا فرات را در سر می‌پرورانند، نشان دهند.

قدس قلب فلسطین و فلسطین پاره تن اسلام است. امروز دریچه‌های دوربین گواهان تاریخ هستند تا فریاد حق‌خواهی ملتی مظلوم را به دنیا مخابره کنند.

اکنون دیگر رنگ و نژاد و آیین به کمک هیچ کشوری نخواهد آمد. جهان به دهکده‌ای کوچک تبدیل شده که همه از حال هم باخبرند. دیگر سانسور اخبار و اطلاعات تاریخ انقضا دارد و ماه زودتر از همیشه از پشت ابر بیرون می‌آید.

اکنون جهان یکسره فریاد عدالت و حق‌خواهی و ظهور منجی آخر زمان را فریاد می‌زند و به مظلومان جهان می‌گوید که دیر نیست تا روزهای خوش سروری ستم‌دیدگان و مستضعفان بر اهل زمین بیاید و اربابان ستم، با سرافکندگی در زباله‌دان‌های تاریخ دفن شوند.

دیگر فریاد آزادی قدس شریف تنها یک مطالبه نیست بلکه حق مسلم و قانونی یک ملت و حق یک امت است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول