اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

دولت تمام راه‌های کشور را مرمت می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با حرکت جهادی وارد عمل راهسازی شده و مصمم است همه راه‌های کشور را مرمت کند.

دولت تمام راه‌های کشور را مرمت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه به اتفاق محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و هیئت همراه با رفتن به روستای «سنگروج» به ترتیب نخستین نمایندگان ملت و دولت هستند که در طول 30 و اندی سال گذشته پایشان به این روستا رسیده و این اتفاق در دل اهالی سنگروجی موجی از امید آفرید.

وی از اینکه این روستا را تقریبا خالی از سکنه می‌بیند از روستائیان حاضر درخواست کرد که دست به اشتغال‌آفرینی در بحث اشتغال خانگی یا اشتغال در قالب تعاونی‌های کوچک بزنند تا شماری از روستائیان که برای کار به شهر رفتند کم کم به زادگاهشان برگردند.

عضو خانه ملت همچنین از مشارکت 80 درصدی دولت در بخش ارائه تسهیلات بخش توسعه کشاورزی گفت که دولت برای بهره‌برداری بهینه، کاهش هزینه‌ها و افزایش تولیدات کشاورزی به‌عنوان مثال در بحث آبیاری قطره‌ای این مقدار سهم مشارکت را پرداخت می‌کند. 

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته 5.4 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در بهشهر اختصاص یافت، به سنگروجی‌ها وعده داد قول می‌دهم شخصاً برای ایجاد هر شغل 15 میلیون تومان تامین کنم.

مقیمی گفت: ظرفیت برای رشد و توسعه در روستاها بسیار است. امکانات اولیه می‌خواهیم که نخستین اولویت، توسعه راه است و باز هم اولویت این بخش با روستاهای بالای 50 خانوار است، اما دولت با حرکت جهادی وارد عمل شده و مصمم است همه راه‌های کشور را مرمت کند.

به گزارش فارس، روستای سنگروج در 80 کیلومتری مرکز بهشهر قرار دارد و جمعیت آن کمتر از 50 خانوار است.

از جمله قابلیت‌های این روستا می‌توان به استعداد آن در زمینه کاشت گیاهان دارویی، درختان گردو، سیب و گلابی اشاره کرد. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول