اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

7300 واحد صنفی در رزن مورد بازرسی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن گفت: امسال 7 هزار و 300 واحد صنفی در سطح شهرستان رزن مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

7300 واحد صنفی در رزن مورد بازرسی قرار گرفت

ابوالفضل مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدان با اشاره به بازرسی 7 هزار و 300 واحد صنفی در سطح شهرستان رزن طی سال جاری اظهار داشت: در همین راستا تعداد پرونده‌های تشکیلی و ارجاعی به تعزیرات حکومتی نیز 455 مورد بوده که ارزش این پرونده‌ها 49 میلیون تومان برآورد شده است.

وی گفت: در همین مدت گزارشاتی را نیز به ستاد خبری 124 صنعت، معدن و تجارت داشته‌ایم که 124 مورد آن رسیدگی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن ادامه داد: با نظارت و بازرسی‌های انجام شده تعداد تخلفات مکشوفه نیز 594 مورد بوده که 50 درصد آنها مربوط به گرانفروشی و مابقی نیز مربوط به سایر تخلفات مانند کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و... بوده است.

وی از مردم خواست تا موارد تخلف احتمالی را با تلفن تمام‌وقت 124 اطلاع‌رسانی کنند تا از بروز  تخلفات بیشترین جلوگیری به عمل آید.

مرادی تأکید کرد: در راستای انجام مناسب وظایف محوله، علاوه بر ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت شاهد فعالیت بازرسان مجمع امور صنفی و ناظرین افتخاری در نظارت و کنترل بازار و فراهم‌سازی بازاری آرام هستیم که این امر نیز باید مورد توجه باشد.

وی در مورد تنظیم بازار در این مدت نیز ابراز داشت: 195 تن کالا شامل برنج و مرغ در سال جاری برای رفاه حال شهروندان رزن توزیع شده که این مهم نیز در راستای تنظیم بازار صورت پذیرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن در بخش پایانی سخنانش با اشاره به ایجاد 330 شغل در شهرستان افزود: تاکنون 48 درصد از اشتغال تعهد شده از سوی شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول