اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری کاروان‌های راهیان نور ترویج داده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با اعزام نسل امروز در قالب کاروان راهیان نور ترویج داده می‌شود.

فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری کاروان‌های راهیان نور ترویج داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در مراسم اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی با هدف آشنا شدن نسل امروز با اهداف رزمندگان اسلام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شود و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماید.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد افزود: هم اکنون نوبت نسل امروز است تا با الگوبرداری از رزمندگان اسلام علاوه بر حفظ آرمان‌های آنان در دفاع از کشور به پاخیزد و با رشادت و شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کنند.

جوهری تأکید کرد: امروز دشمن در نظر دارد تا اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را خدشه دار کرده و نسل امروز را از این آرمان‌ها جدا سازد.

وی گفت: در این راستا وظیفه مسئولان است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی در ترویج آرمان‌های رزمندگان اسلام تلاش دو چندانی را از خود نشان دهند.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: نباید اجازه دهیم که گذر زمان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس به فراموشی ببرد بلکه باید با پاسداشت خون شهدا، و تکریم خانواده‌های آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جوهری با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری برای دفاع از کشور از خانواده، کلاس و درس خود گذشتند و با حضور در جبهه‌ها و با در دست گرفتن سلاح در برابر دشمن ایستادگی کردند و خون خود را فدای کشور کردند.

وی اذعان داشت: آنان شجاعترین، مخلص‌ترین و بزرگترین مردانی بودند که نامشان تا ابد در تاریخ جاوادنه خواهد ماند.

فرماندار شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که نسل امروز الگوهای بسیار بزرگی را دارند متذکر شد: نسل امروز می‌تواند با الگو پذیری از رزمندگان اسلام، ‌ادامه دهنده راه آنها باشد و با این اقدام توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول