اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سه دوره ریاست متوالی صورت گرفت

خداحافظی رسمی مومن‌زاده با هیئت تنیس اصفهان

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن دوره ریاست منوچهر مومن‌زاده در هیئت تنیس استان اصفهان، وی به طور رسمی از این مسئولیت خداحافظی کرد.

خداحافظی رسمی مومن‌زاده با هیئت تنیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سومین دوره ریاست منوچهر مومن‌زاده در هیئت تنیس استان اصفهان به پایان رسید تا این هیئت برای برپایی مجمع انتخاباتی مهیا شود.

مومن‌زاده به مدت سه دوره متوالی ریاست هیئت تنیس استان اصفهان را بر عهده داشت اما پس از پایان یافتن دوره سوم ریاست خود، عدم تمایلش را برای حضور در انتخابات آتی هیئت اعلام کرد تا به طور رسمی دوران حضور یکی از لیدران بخش خصوصی در ورزش اصفهان پایان بپذیرد.

مومن‌زاده که مدیرعاملی شرکت سیمین سپاهان را بر عهده دارد، در طول 12 سال ریاست خود در هیئت، حامی مالی تنیس استان اصفهان بوده و اسپانسری تیم تنیس لیگ برتری اصفهان را نیز بر عهده داشت.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر خداحافظی رسمی مومن‌زاده از هیئت تنیس اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت انجام شده و در حال حاضر چهار نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

فرشید زیدی ادامه داد: رئیس قبلی هیئت در مدت مسئولیت خود زحمات زیادی برای هیئت متحمل شد و تمایل داشتیم که وی همچنان در هیئت تنیس حضور داشته باشد اما مومن‌زاده اعلام کرد که از نیروی تازه نفسی برای ریاست هیئت استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی برای برگزاری مجمع وجود ندارد و طی یک ماه آینده تکلیف رئیس آینده هیئت مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول