اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 آبان ماه

اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‌آموزی از سمنان کلید می‏خورد

خبرگزاری فارس: مرحله نخست اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزان در استان سمنان از شهرستان شاهرود و هم‏زمان با بیستم آبان ماه انجام می‌شود.

اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‌آموزی از سمنان کلید می‏خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسئول کمیته اطلاع‏رسانی راهیان نور سپاه استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری مشترک سپاه قائم آل محمد(عج) و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با موضوع اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش اصحاب رسانه و ارائه اخبار صحیح راهیان نور، راه نفوذ شبهات غلط و ناصحیح عده‌ای مغرض، معاند و غافل در سطح جامعه گرفته شود.

علی‏رضا رجبی با اشاره به حادثه اخیر اردوی دانش‏آموزی راهیان‌نور در بروجن افزود: متأسفانه عده‌ای از جمله رسانه‌های خارجی از این مسئله برای فاصله انداختن جوانان و نوجوانان از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرده و شبهاتی را در سطح جامعه تزریق کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند در پس این حادثه رقت‌انگیز، فضاسازی سنگینی نسبت به این موضوع انجام داده و حرکت نورانی راهیان نور را مورد تمسخر قرار دادند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان و دنباله‌روهای آنان در داخل کشور با انواع و اقسام عملیات‌ روانی از طرق مختلف از جمله پیامک، تمسخر، شبهه‌آفرینی و انتشار اخبار غلط، سعی در تشویش اذهان عمومی خصوصا دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان داشته‌اند.

مسئول کمیته اطلاع‏رسانی راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه امسال متأسفانه با توجه به حادثه اخیر مقاومت‌های ذهنی در بخش اندکی از جامعه به وجود آمده است، گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این مأموریت تعطیل نخواهد شد و سپاه و آموزش و پرورش با قدرت و اقتدار، فعالیت عظیم و مقدس راهیان نور را دنبال می‏کنند و به انجام خواهند رساند.

رجبی تأکید کرد: با وجود تلاش وافر دشمنان و مزدوران آنها در داخل کشور برای زیر سئوال بردن موضوع راهیان نور، خوشبختانه بر اساس اخبار موجود، تعداد داوطلبان دانش‌آموز بسیار زیاد است؛ به گونه‌ای که از برخی استان‌های همجوار، تقاضای خودرو به استان سمنان ارسال شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان افزود: ما امروز در انتقال فرهنگ و تفکر بسیج و باور، احساس و فضایل دوران دفاع مقدس یک جهاد فرهنگی سخت و سنگینی را اداره می‌کنیم و این اقدام امتداد دفاع مقدس بوده؛ بنابراین با وجود فضاسازی دشمنان، ذره‌ای تزلزل بین برگزارکنندگان راهیان نور ایجاد نشده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول