اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند:

دماوند نیازمند پایگاه امداد هوایی است/ مشکلات و امکانات تناسبی با هم ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، این شهرستان را نیازمند ایجاد پایگاه امداد هوایی خواند و گفت: حجم امکانات و مشکلات در مدیریت بحران تناسبی با یکدیگر ندارند.

دماوند نیازمند پایگاه امداد هوایی است/ مشکلات و امکانات تناسبی با هم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: شهرستان‏های شرق استان تهران در مسیر دو محور مواصلاتی و اصلی ورودی پایتخت قرار گرفته‏اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، استقرار در منطقه‏ای کوهستانی و برف‏گیر بر مشکلات این مناطق در فصول سرد بیش از سایر اوقات سال می‏افزاید.

قاسمی‌‏فرزاد اضافه کرد: گذراندن زمستانی بی‏‌دغدغه در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه نیازمند تشریک مساعی همه دستگاه‏های عضو ستاد مدیرت بحران شهرستان‏ها، استان و کشور است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند افزود: خوشبختانه بسیاری از مشکلات ستاد بحران در شهرستان دماوند رفع شده است.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند در گذشته گاه با مشکلات و مسائلی بغرنج مواجه می‏شد؛ اما این معضلات با مدیریت مناسب مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور و سایر مسئولان ذی‏ربط به‌‏خوبی رفع شده است.

تناسبی بین مشکلات و امکانات وجود ندارد

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: امکانات و تجهیزات تحت اختیار دماوند تناسبی با حجم مشکلات موجود در این شهرستان ندارد.

قاسمی‏‌فرزاد تصریح کرد: از این رو، شهرستان دماوند در زمینه امکانات سخت‏‌افزاری و تجهیزات راهدارخانه‏ای نیازمند نگاهی ویژه از سوی مسئولان امر است.

وی اضافه کرد: مشکلات دماوند در حوزه راه‏های مواصلاتی تنها به زمستان ختم نمی‏شود، بلکه این معضلات در ایام تعطیل روزهای گرم سال نیز به شکلی دیگر ظهور و بروز پیدا می‏کند.

دماوند؛ ظرفیت مدیریتی مناسب در زمان بحران پایتخت

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از این شهرستان به عنوان منطقه‏ای مستعد برای تبدیل به بستر مدیریت بحران‏های احتمالی پایتخت نام برد.

قاسمی‏‌فرزاد تصریح کرد: با توجه به این دیدگاه، مدیریت شهرستانی در دماوند نسبت به احداث پارک 22 هکتاری مدیریت بحران اقدام کرد.

وی اضافه کرد: برای تداوم کار در این مجموعه در حال احداث نیاز به تزریق بودجه به طور جدی احساس می‏شود.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول