اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور خبر داد

استفاده از توان سرمایه‌گذاری داخلی در بزرگترین قرارداد شمال‌غرب کشور

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور گفت: در اجرای پروژه‌های بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور به طور کامل از توان سرمایه‌گذاران داخلی استفاده می‌شود.

استفاده از توان سرمایه‌گذاری داخلی در بزرگترین قرارداد شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیروس رضایی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: مصداق بارز تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های این قرارداد سرمایه‌گذاری از توان سرمایه‌گذاران داخلی استفاده می‌شود تصریح کرد: مجموع شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه فعالیت خواهند داشت.

رضایی با بیان اینکه در کارنامه کاری خود بیش از 600 پروژه و طرح در بخش آب و فاضلاب اجرایی کرده‌ایم افزود: نه تنها از توان سرمایه داخلی در اجرای این پروژه‌ها استفاده می‌شود بلکه مهندسانی که در این پروژه‌ها مشغول به کار می‌شوند نیز ایرانی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران داخلی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور گام بزرگی در راستای گردش منابع مالی در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

سرمایه‌گذار بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری شمال‌غرب کشور 50 میلیارد تومان هزینه می‌شود، گفت: مدت زمان بهره‌برداری از این طرح‌ها 20 سال است که می‌توان در این 20 سال هزینه‌هایی که می‌شود را تأمین کرد.

رضایی با اشاره به بالا بودن کیفیت این پروژه‌ها اظهار داشت: تلاش می‌شود کیفیت اجرای پروژه‌های مذکور در حد بسیار مطلوب باشد.

وی اعلام کرد: بر اساس افق تعیین شده برای این طرح‌ها که سال 1415 است و با توجه به افزایش جمعیت، زیر پوشش بردن تعداد بیشتری از افراد مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/61001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول