اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله قرشی تاکید کرد

تحلیل سخنان رهبر انقلاب نقشه راه برون‌رفت از مشکلات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم بررسی سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم قم، گفت: تحلیل سخنان ایشان تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات مختلف است.

تحلیل سخنان رهبر انقلاب نقشه راه برون‌رفت از مشکلات

آیت‌الله سید علی‌اکبر قرشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت میان مسئولان در تمام رده‌‌های نظام، اظهار داشت: همین‌طور که رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در بیانات خود فرمودند مسئولان و مدیران اجرایی در تمام رده‌های نظام باید وحدت خود را حفظ کرده و راه را بر هرگونه دخالت‌های بیجا در امور نظام ببندند.

وی افزود: در تمام شرایط مملکت حضور رهبر انقلاب در میان مردم دارای پیام‌های مهم بوده که در صورت تحلیل درست می‌توان نقشه راه عبور از هرگونه انحراف را از داخل سخنان ایشان استخراج کرده و به این ترتیب مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی را هموار کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ایجاد همدلی میان مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی تنها با الهام از پیام‌های نهفته در سخنان رهبر انقلاب مسیر را می‌پیمایند و در این راه جز همدلی و همراهی با مسئولان نظام اقدام دیگری نمی‌تواند راه‌گشای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب باشد.

وی ضمن اشاره به اعتقاد راسخ رهبر انقلاب به برگزاری انتخابات باشکوه در سال آینده، ابراز داشت: درست است که برخی در صدد بر هم زدن جو جامعه هستند اما سخنان شفاف و بدون پرده مقام معظم رهبری توانست مردم را نسبت به اقدامات آینده دلگرم‌تر کرده و به این ترتیب تلنگری برای حضور هر چه بیشتر در انتخابات باشد.

قرشی در بخشی از سخنان خود وابستگی به نظام و قانون اساسی را مشخصه اصلی نامزد انتخابات از دیدگاه رهبری دانست و عنوان کرد: اینکه رهبر انقلاب با این شفافیت خصوصیات اصلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری را بیان می‌کنند نشان‌دهنده لزوم خودباوری مسئولان است که در برخی موارد شاهد ضعف آن هستیم.

وی اضافه کرد: عقیده رهبر انقلاب مبنی بر تأثیرگذاری تقوا و هوشیاری همگانی در پیش بردن اهداف نظام امری است که نیاز به تحلیل بیشتری دارد و باید در دوران مختلف توسط مسئولان و مدیران مورد واکاوی قرار گیرد تا شاهد تأثیرگذاری بهتر این سخن بر روحیه مردم باشیم.

این مفسر برجسته قرآن کریم وجود رهبر انقلاب اسلامی را نعمتی گرانبها برای مردم و دولت و نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای با سخنان مدیرانه و مدبرانه خود راه هرگونه نفوذ دشمن در میان ملت را مسدود کرده و به این ترتیب همدلی و وحدت ملی میان مسئولان و مردم را مستحکم‌تر می‌کنند تا به بدنه نظام که ایستاده بر پایه وحدت کلمه است لطمه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پیروزی‌های مردم ایران اسلامی در دهه‌های اخیر همان‌طور که در بیان رهبر انقلاب نیز مشاهده می‌شد نمادی از تجلی اقتدار اسلامی است که غیرت ملی و ایرانی را نشان می‌دهد بنابراین باید با تمام توان از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کرد.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول