اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید قزوین:

زندانیان سیاسی انقلاب، سفیران صبر هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب قهرمانان و سفیران مقاومت، تحمل و صبر در برپایی انقلاب اسلامی ایران هستند.

زندانیان سیاسی انقلاب، سفیران صبر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر نصیری در همایش میهمانی لاله‌های انقلاب که در سینما بهمن قزوین برگزار شد، اظهار داشت: زندانیان سیاسی قهرمانان و سفیران مقاومت، تحمل و صبر در برپایی انقلاب اسلامی ایران هستند که مسئولان نظام و آحاد جامعه با الگوگیری از آنان می‌توانند راه شان را ادامه دهند.

وی عنوان کرد: زندانیان سیاسی در دوران قبل از انقلاب اسلامی سربازانی بودند که با پیروی از فرمان امام خمینی (ره) توانستند حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه زندانیان سیاسی با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و کمک کردن به اهداف امام خمینی (ره) توانستند نظام شاهنشاهی را سرنگون کنند و انقلاب اسلامی را در ایران برپا کنند، ابراز داشت: آنان نقش بسزایی را در برپایی و تداوم این انقلاب ایفا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و شهدا برای حفظ اهداف و آرمان‌های اسلام تلاش مضاعفی کردند تا توانستند با یاری اقشار مختلف جامعه انقلاب اسلامی را در ایران برپا کنند، متذکر شد: اکنون آحاد جامعه با حفظ وحدت و اتحاد یکدیگر از این آرمان‌ها محافظت می‌کنند.

نصیری با بیان اینکه زندانیان سیاسی در برابر دشمنان اسلام با صبر و استقامت ایستادند تا بتوانند ارزش‌های اسلامی را در این کشور حاکم کنند، اذعان داشت: اکنون اقشار مختلف جامعه با آگاهی و بصیرت به سران کشورهای استکبار جهانی اجازه خدشه‌دار کردن این ارزش‌ها را نمی‌دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از حضور خانواده آزادگان، جانبازان، شهدا، زندانیان سیاسی و مسئولان ارشد استانی در همایش میهمانی لاله‌های انقلاب تشکر کرد و گفت: در این همایش از سه کتاب خاطرات زندانیان سیاسی استان قزوین رونمایی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: خاطرات سه زندان سیاسی محمدحسین خاکساران، سیدمرتضی نبوی و حجت ‌الاسلام حسین آقا علیخانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان قزوین در قالب کتاب تدوین و منتشر شده است که در همایش میهمانی لاله‌های انقلاب با حضور مسئولان رونمایی می‌‌شود.

وی با بیان اینکه ایام مبارک دهه‌ فجر فرصت مناسبی برای بیان جان‌فشانی شهدا، آزادگان، جانبازان و زندانیان سیاسی است، اذعان اشت: نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی باید به نحو درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا اقشار مختلف جامعه با تلاش‌های فعالیت‌های سیاسی این مبارزان در برپایی این انقلاب آشنا شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: در همایش میهمانی لاله‌های انقلاب از دلاوری‌ها و شجاعت‌های زندانیان سیاسی و جانبازان در تداوم انقلاب اسلامی یادآوری می‌شود تا نقش آنان در برپایی این انقلاب مرور شود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «درد و رنج‌های زندانیان سیاسی قابل وصف نیست»، ابراز داشت: این مطلب بیانگر سختی‌های زندانیان سیاسی در برپایی انقلاب اسلامی است که بر این اساس باید بیشتر به آنان ارج نهاد.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول