اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

سند نیازهای فضاهای آموزشی منطقه مهیا شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: سند نیازهای فضاهای آموزشی باید در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

سند نیازهای فضاهای آموزشی منطقه مهیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: وجود مراکز آموزشی بهینه و به روز می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت‌های علمی و رشد دانش‌آموزان این خطه داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ساخت فضاهای آموزشی در منطقه افزود: شورای آموزش و پرورش نقش و تأثیر مهمی در رشد و تعالی آموزش و پرورش و واحدهای زیر مجموعه آن دارد که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

فرماندار زابل ادامه داد: ما باید به سمت یک برنامه‌ریزی مدون حرکت کنیم و سند نیازهای فضاهای آموزشی منطقه در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و در این راستا اقدامات عملی صورت پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش زابل هم در ادامه این جلسه گفت: تعداد 40 کلاس درس با تمامی امکانات از جمله یخچال، پتو، تخت، اجاق گاز، وسایل سرمایشی و گرمایشی و... برای اسکان میهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

حسن معزی بیان کرد: خانه معلم زابل با ظرفیت تعداد 60 تختخواب نیز آماده پذیرایی از میهمان‌های نوروزی و فرهنگیان است که تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام تعداد 442 نفر دانش‌آموز در المپیاد افزود: تعداد پنج نفر از دانش‌آموزان به مرحله دوم المپیاد راه یافته‌اند که دو نفر آنها رشته ریاضی، دو نفر رشته زیست‌شناسی و یک نفر رشته فیزیک است.

مدیر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: برای نخستین بار در شهر زابل تعداد 178 نفر در المپیاد نانو ثبت‌نام کرده‌اند که دوره‌های آموزشی رایگان در فروردین ماه سال آینده برای این دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معزی با اشاره به تشکیل ستاد دوری و دوره‌ای در زابل گفت: تعداد 33 نفر از دانش‌آموزانی که در مسابقات علمی از مدارس هنرستان ثبت‌نام کرده‌اند به مرحله استانی راه یافته‌اند که امیدواریم این افراد به مراحل بالاتری نیز راه یابند.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول