اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف راهنمایی مسافران نوروزی انجام می‌شود

فعالیت 600 راهنمای گردشگری در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از 600 راهنمای گردشگری در ایام نوروز، مسافران و گردشگران استان کرمان را راهنمایی می‌کنند.

فعالیت 600 راهنمای گردشگری در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حسین شمس‌الدینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آن جا که برخی از مسافران برای نخستین بار وارد استان کرمان می‌شوند، بنابراین راهنمایی آنها برای بازدید از آثار تاریخی و مناطق گردشگری از ضروریات است.

وی به برگزاری دوره آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری با همکاری هلال احمر اشاره کرد و افزود: این دوره در راستای ارتقای سطح آگاهی راهنمایان مستقر در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران سراسر استان کرمان برگزار شده است.

شمس‌الدینی بیان کرد: 400 نفر از نیروهای داوطلب معاونت امور جوانان هلال احمر در این دوره آموزشی با جاذبه‌های گردشگری و جغرافیای استان، اخلاق و رفتار حرفه‌ای، نقشه‌خوانی و مسایل آداب و بهداشت سفر آشنا شدند.

وی با اشاره به راهنمایان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی که به بیش از 50 نفر می‌رسند، تصریح کرد: راهنمایان این اداره کل وظیفه اطلاع‌رسانی مسافران در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری استان را بر عهده دارند.

این مسئول فرهنگی از همکاری انجمن صنفی راهنمایان تور استان کرمان در ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: این مجمع صنفی هر ساله همیار ستاد تسهیلات نوروزی است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول